فیلم آموزشی

فیلم آموزشی (اهداف زندگی خود را محقق کنید)(DVD)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده CD DVD
85

علاقه مندان به این CD DVD
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات CD DVD

انتشارات نگاه منتشر کرد:
سمینار اهداف زندگی خود را محقق کنید (برایان تریسی)
برایان تریسی یکی از بزرگترین سخنرانها در زمینه امور تجاری در دنیای امروز است. وی در 44 کشور سمینار برگزار كرده و هر ساله برای 250 هزار نفر در سراسر دنیا درباره موضوعات رهبری، استراتژی اقتصادی، فروش و موفقیت سمینار برگزار مینماید. او 22 شرکت را تأسیس یا مدیریت کرده و در 25 سال گذشته در 42 کشور به بیشتر از 1000 شرکت مانند: آی بی ام، فورد، شرکت پست آمریکن مشاوره داده است. برایان 40 کتاب نوشته است که به 35 زبان ترجمه شده و در 52 کشور به فروش میرسد.
گزیدهای از متن سمینار اهداف زندگی خود را محقق کنید
یکی از راه‌های تعیین هدف این است که به خود بگویید اگر من هیچ محدودیتی نداشتم چه هدف‌هایی را انتخاب می‌کردم و برای 3 ، 6 یا 9 ماه آینده چه اهدافی را انتخاب می‌کردم؟
مرحله بعد اینکه از خودتان سوال کنید تعریف شما از موفقیت چیست؟ شما پیروزی را در چه می‌دانید؟ و اینکه چه کارهایی را باید انجام دهید. و همه‌ی اینها هدف شما را تشکیل می‌دهند. شما به 3 نوع هدف نیاز دارید و اولین آنها اهداف شخصی و خانوادگی هستند، این اهداف علت کارهایی هستند که شما انجام می‌دهید.
دومین نوع اهداف زندگی شما اهداف گسترش اطلاعات و توسعه مهارت‌ها هستند که به آنها اهداف توسعه شخصی گفته می‌شود. این اهداف چگونگی یاد گرفتن مهارت‌هایی که در زندگی به آنها نیاز داریم را مشخص می‌کند.
بنابراین تعیین و انتخاب هدف بسیار مهم است. اینکه بدانید چه می‌خواهید و چگونه باید به آنها دست پیدا کنید.
فراموش نکنید هر چه اهداف مشخص‌تر باشند سریع‌تر محقق می‌شوند.
فراموش نکنید که بیش از 95% موفقیت شما در رسیدن به اهداف به این بستگی دارد که چقدر اهدافتان را می‌شناسید.
وقتی می‌توانید بهترین عملکرد را داشته باشید که شخصیت شما با اهدافتان تطابق داشته باشد.
اهدافتان را اولویت‌بندی کنید، آنها را به ترتیب اهمیتی که دارند دسته‌بندی کنید. همه‌ی ما اهداف زیادی داریم اما باید آنها را اولویت‌بندی کنیم و برای این کار باید قانون 3 گانگی را بشناسیم. این قانون به ما خواهد گفت تقریباً در تمام موارد ما می‌توانیم همه چیز را با این قانون تجربه کنیم
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این CD DVD

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

عیدی