فیلم آموزشی

فیلم آموزشی (تکنیک های مذاکره تلفنی)(DVD)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده CD DVD
127

علاقه مندان به این CD DVD
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات CD DVD

انتشارات کلید آموزش منتشر کرد:
سمینار تکنیک‌های مذاکره تلفنی (جرج والتر)
جرج والتر فارغ التحصیل رشته بازاریابی از دانشگاه كالیفرنیا میباشد. او بیش از سه دهه به عنوان سخنران حرفهای فعالیت داشته و در سال 1989 به عضویت انجمن سخنرانان ملی آمریكا در آمده است. همچنین از او كتابهای بسیاری با موضوعات فروش، خدمات به مشتری و بازاریابی منتشر شده است.
جرج والتر تعلیم دهنده و مشاور شركتهای متعددی مانند مایكروسافت، فورد، آمریكن اسپرت، جیام و بسیاری از شركتهای مهم دیگر میباشد.
گزیدهای از متن سمینار تکنیک‌های مذاکره تلفنی عوامل مختلفی در تماس‌های تلفنی وجود دارد که رعایت آنها باعث می‌شود تماس‌های تلفنی با مشتریان جهت فروش محصول و خدمات یا تنظیم یک قرار ملاقات به نتیجه برسد یا نه؟
موارد مثل لحن و آهنگ صدا بر اساس موقعیت‌های مختلف، انتخاب کلمات مناسب، و حتی زبان بدن، اکثر مردم فکر می‌کنند حرکات بدن و نحوه نشستن زمانی که ما با تلفن صحبت می‌کنیم مهم نیست در حالی که بر اساس حالت‌های صحبت کردن ما شخصی که پشت تلفن قرار دارد متوجه خواهد شد که ما برای تماسی که برقرار شده چقدر اهمیت قائل هستیم و در چه شرایطی در حال صحبت هستیم و همین عوامل هستند که نتیجه یک مذاکره تلفنی را مشخص می‌کنند.
یا اینکه در اکثر مواردی که ما با شرکتی به قصد بازاریابی یا صحبت با مدیر و یا تنظیم قرار ملاقات تماس می‌گیریم به جای اینکه بتوانیم با شخص مورد نظر صحبت کنیم به سد منشی شرکت برخورد می‌کنیم و در این حالت فکر می‌کنیم که این یک تماس بی‌فایده بوده است.
در حالی که منشی‌ها بهترین منبع اطلاعات هستند و بوسیله آنها می‌توانیم اطلاعات مورد نیاز برای موفقیت در مذاکره تلفنی را بدست آوریم مثلاً اینکه شرکت چند نفر پرسنل دارد یا اینکه اصلاً این شرکت به خدمات یا محصولات ما نیاز دارد یا نه؟ اسم کامل مدیر چیست؟ چه وقت‌هایی سر مدیر خلوت‌تر است و راحت‌تر می‌تواند صحبت کند و مواردی مثل اینها...
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این CD DVD

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

عیدی