کشتن به سبک خانگی

کشتن به سبک خانگی

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
177

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کشتن به سبک خانگی

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
کشتن به سبک خانگی شامل 9 داستان کوتاه است. داستان ها با حفظ استقلال خود در فرم و محتوا به وسیله نخی نامرئی به هم زنجیر می شوند. شخصیت اصلی یک داستان در داستانی دیگر در جایگاه فرعی ایفای نقش می کند. ذره بین نویسنده از روی آدم های داستان می گذرد و به بزرگ نمایی قسمت هایی می پردازد که بسیار عادی می نمایند. این باعث می شود از دل یک زندگی عادی، ماجرایی دهشتناک بیرون بیاید.
مجموعه داستان کشتن به سبک خانگی پنجمین کتاب افسانه احمدی است و سومین مجموعه داستانی که تاکنون از او منتشر شده است. مجموعه داستانی از او با عنوان سمفونی سه شنبه ها در سال 94 برگزیده ی جایزه ی جلال آل احمد شد. بعضی از داستان های این مجموعه نیز برگزیده ی جوایز ادبی هستند.
«« آقای کاف پشت خانم کاف ایستاده بود. خانم کاف تا آرنجش می رسید. استکان ها را یکی یکی از دستش گرفت و گذاشت روی آب چکان. دست خانم کاف خوب به آب چکان نمی رسید. همیشه ظرف ها را می چید در آبکشی کنار سینک ظرف شویی. به مادر خدا بیامرزش گفته بود بگردد دنبال یک دختر قد بلند. مادر براش دختران قد بلند زیادی دست و پا کرده بود. قد خودش یک متر و هشتاد و هشت بود اما به دختران قد بلندی که عاشق بلند قامتی مرد بودند گفته بود یک متر و نود. خانم کاف خواهر دختری بود که یک متر و هفتاد و شش قد داشت و مادر براش در نظر گرفته بود. با مادر رفته بودند خواهر خانم کاف را ببینند اما او دلبسته ی دختری شده بود که توی حیاط قدش به بند رخت نمی رسید و به زور لباس ها را پهن می کرد. قد خانم کاف یک متر و پنجاه و یک بود. به خانم کاف اندازه ی قد خودش را گفته بود یک متر و هشتاد»»

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مونا بیگی
    • 0

    تنهایی هیولایی است که وقتی به جانت بیفتد خودش را ملکه جا می‌زند و برای همیشه می‌ماند به ذهنت.

عیدی