30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
روانشناسی فراموشکاری
روانشناسی فراموشکاری

روانشناسی فراموشکاری (آلزایمر و زوال عقل)(رشد)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
276

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روانشناسی فراموشکاری

انتشارات رشد منتشر کرد:
در روزگاری زندگی می کنیم که هر روز بیماری ها و اختلالات ناشناخته و بی سابقه و تازه ای مطرح می شود . بنابراین همین که نشانه هایی از «اختلال و بیماری» دیده می شود بیش از آنچه خود بیماری در مدار توجه قرار گیرد ، موجی از نگرانی ذهن شخص را پر می کند و برای رسیدن به آرامش خاطر باید راه دور و درازی را پشت سر گذاشت - و البته « اطلاعات دقیق» کمک بزرگی در این زمینه است .
فراموشی و فراموش کاری از آن نارسایی هایی است که گریبانگر مردمان پر مشغله است و در عین حال دامنه آن به زوال عقل و آلزایمر در سالمندان نیز می تواند کشیده شود. این در حالی است که برای فراموشکاری توجیهات فراوان و از آن جمله خانه تکانی مغز نیز مطرح است و چه بسا که مساله آنقدرها هم پیچیده نباشد .
بنابراین اگر بتوان با خواندن کتاب کوچکی متوجه شد که فراموشکاری را به چه نشانه ها و علایمی می توان «عادی و بهنجار» دانست ، و چه راهکارها و راه حل هایی برای اصلاح و بهسازی آن پیدا شده - خواندن این کتاب فرصتی ارزشمند و مغتنم خواهد بود.
وجود یک تست بسیار ساده برای تشخیص میزان اختلال حافظه و راهنمایی برای بیماران گرفتار آلزایمر از امتیازهای کتاب حاضر است .
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی