درمان مشکلات زناشویی
تخفیف

%10

درمان مشکلات زناشویی (رشد)

(3)

950,000ریال

855,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
155

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب درمان مشکلات زناشویی

انتشارات رشد منتشر کرد:
امروزه با توجه به گسترش پژوهش های مربوط به مشاوره و روان درمانی ، چاپ و انتشار کتاب های درمانی رو به افزایش است دلیل این ادعا تعدد کتاب هایی است که دراین زمینه تالیف ، ترجمه و گاه حتی تجدید چاپ می شوند بسیاری از این کتاب ها بازاری و به دست غیر متخصص تالیف یا ترجمه شده اند و نه فقط کمکی به خواننده نمی کند بلکه با عث کج فهمی وی نیز می شوند کتاب های تخصصی نیز به دلیل پیچیدگی مطالب آن برای استفاده عمومی مناسب نیست .
از طرفی دیگر بسیاری از متخصصان حوزه مشاور و روان درمانی در کشور ما دارای اطلاعات نظری بالایی هستند اما ابزار درمانی و مهارت های کاربردی چندانی در اختیار ندارند .الگوی درمانی نیز در کشور ما الگویی صرفا پزشکی است و افرادی که از اختلال روانی رنج میبرند انتظار دارند در جلسه مشکلاتشان حل شود یا با مصرف مقداری دارو از بیماری رهایی یابند یا دست کم طی چند جلسه معدود به نیازهایشان پاسخ داده شود . از این رو مشاوره و روان درمانی های طولانی مدت که پر هزینه هم هست را نمی پسندند.
مطالعه این کتاب به کلیه مشاوران روان درمانگر روان شناسان ، روان پرشکان مددکاران پرستاران و حتی وکلا و قضات خانواده و کلیه متخصصان حرفه های بهداشت روانی که به نحوی با زن و شوهرها سر و کار دارند پیشنهاد می شود . دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مشاوره ( به خصوص گرایش مشاور خانواده) روان شناسی و مددکاری و.. . نیز می توانند در دروس کارورزی و برای امور درمان همایش و تمرین مشاوره در آزمایشگاه به کمک استاد راهنما از آن بهره فراوان ببرند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی