مقابله با لکنت
تخفیف

%10

مقابله با لکنت (رشد)

(3)

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
297

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مقابله با لکنت

انتشارات رشد منتشر کرد:
فردریک پمبرتن موری، نویسنده کتاب که خود دچار لکنت بوده، به صورت درمانگر به درمان بیماران مبتلا به اختلالات گفتار و زبان می پردازد. وی در زمینه لکنت خود، متخصصان مشهوری را از نزدیک دیده و برنامه های درمانی ایشان را خودش به طور مستقیم تجربه کرده است.
موری تجارب زندگی خود را، به صورت داستان با قلمی شیوا نگاشته است و لابه لای ماجراهای زندگی خود به نکات ارزنده ای اشاره کرده که برای مبتلایان به لکنت و خانواده هایشان، و نیز آسیب شناسان گفتار و زبان از جهات گوناگون بسیار سودمند می نماید با مطالعه کتاب، میتوان شناخت کاملی از سختی ها و دشواری هایی که این افراد با آن دست به گریبانند، به دست آورد و شیوه های اجتناب از موقعیت هایی را آموخت که با لکنت همراهند و با برخی از رایج ترین نظریه ها و شیوه های درمانی در این زمینه آشنا شد.
تشریح کلیله روش ها و شیوه های و برنامه های درمانی موجود که این نویسنده پر تلاش در سراسر زندگانی پر فراز و نشیب خویش در جستجوی آن ها سفرها و سختی های بسیاری را تحمل کرده، میتواند مردمان دردآشنا را از تکرار تجربه های طاقت فرسای او بی نیاز کند. در عین حال اشاره به نکته های بسیار ظریف و باریک از تدابیر درمانی موجود، بینش و اشراف بسیار ارزنده ای به درمانجویان و درمانگران در این زمینه به دست میدهد. این کتاب ضمنا سند تاریخی جامعی از وضع کنونی این ناراحتی در جهان است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی