مغز زنانه

مغز زنانه (رشد)

(33)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
6438

علاقه مندان به این کتاب
44

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
7

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مغز زنانه

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:

برای زنان و مردان، به خصوص در زندگی زناشویی شاید همیشه این مساله مطرح بوده است كه آیا درباره موضوع واحد نگرش یكسانی دارند؟ یافته‌های علمی كتاب بیشتر برای پاسخگویی به این مسئله مطرح شده‌اند. تجربه‌های بالینی ما و همكاران آن‌گونه كه در گفتگو‌ها مطرح می‌شوند و نیز بنا بر تحقیقات بسیار وسیعی كه خوشبختانه در ایران صورت گرفته‌اند گواهی می‌دهند كه ادراك متفاوت زنان و مردان از مسائل، نحوه نگرش آنها و از همه مهم‌تر بی‌خبری این دو جنس از دنیای خاص یكدیگر مبنای بسیاری از سوتفاهم‌ها و مشكلات و اختلافات زناشویی است.
این کتاب کوشیده است به مدد یافته های عصب شناختی، زیست شناختی، ژنتیک و روان شناختی به خواننده کمک کند تا باورهای خویش را درباره دنیای زیست-روانشاختی زنان دوباره محک بزند و برخی ازآن ها را راستی آزمایی کند. این کتاب با توجه به مراحل مختلف رشد در طول چرخه زندگی، از شکل گیری نطفه تا پیری نوشته شده است. نویسنده با ظرافت و البته پشتوانه علمی قوی، به تبیین رفتارهای زنانه بر اساس بنیادهای عصب شناختی و زیست شناختی می پردازد.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    دلیل تفاوت فیزیکی و به تبع اون روانی و شناختی همین هورمون های 9 گانه ای هستن که بعضی در مغز هر دو یکسان ولی با کارکردهای متفاوت و بعضی به نسبت کمتربیشتری در مغز هر دو جنس نسبت به جنس دیگری وجود دارن درنتیجه باعث این مسیله میشه که باید گفت مغز زنانه مغز مردانه اما هیچ ربطی به هوش نداره

  • تصویر کاربر

    • علیرضا داداش‌نیا
    • پاسخ به نظر

    مغز به آن صورت که گفته میشود زنانه و مردانه ندارد و حتما باید عوامل مختلف محیطی بررسی شوند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی