30بوک
کتاب کمک درسی
کنکوری
کنکور ارشد
آلاچیق عمومی سوال های دکتری
آلاچیق عمومی سوال های دکتری

آلاچیق عمومی سوال های دکتری (روان شناسی عمومی)(گنجی)(فرهانیان)(رشد)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
128

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آلاچیق عمومی سوال های دکتری

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:

با افزایش روزافزون دانشجویان و دانش آموختگان روان شناسی و زمینه های وابسته در گرایش های مختلف و گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی، دست اندرکاران پذیرش دانشجو به منظور پاسخ دهی به تقاضای فزاینده در مقطع دکتری، آزمون های ورودی را به صورت چندگزینه ای (تستی) برگزار کرده اند.
انتشارات رشد در پیگیری رسالت خویش به منظور نشر کتاب های فاخر روان شناسی و زمینه های وابسته، اینک برای دانش افزایی و آمادگی آن دسته از مخاطبان فرهیخته خود که پس از سال ها تلاش وافر، همپای انتشارات رشد به بالیدگی رسیده و در این مسیر گام گذاشته اند، بر آن شد تا مجموعه ی کتاب های مفید و کاربردی را تدارک ببیند. مجموعه ی کتاب های آلاچیق گامی کوچک در راستای دستیابی به هدفی بزرگ است.
سوال های دوره های پیشین برگزاری آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد به صورت چندگزینه ای، نمونه و ملاک نسبتاً خوبی برای آشنایی با سوالات و نحوه ی امتحانات تحصیلات تکمیلی، و سرفصل ها و محتوای آن است که مورد سنجش قرار می گیرد. ترجمه ی سوال ها و ارائه ی گزینه ی صحیح به همراه پاسخ های تشریحی، بر دانش داوطلبان می افزاید و نمونه ی خوبی برای تمرین مهارت های مورد نیاز زبان انگلیسی است. با تحلیل محتوای سوال های کنکورهای پیشین، تکیه بر تجربه ی سالیان گذشته و بهره گیری از منابع معتبر، واژه نامه ی تخصصی – توصیفی روان شناسی سلامت به زبان انگلیسی در آخر این مجموعه آمده است که بخش مهم و چشمگیری از مباحث این رشته را در بر می گیرد.
داوطلبان باانگیزه و سخت کوشی که در پی برطرف کردن مشکلات خود در زمینه ی زبان انگلیسی هستند، با ترجمه و یافتن معادل های مناسب لغت ها و اصطلاحات این واژه نامه ی تخصصی – توصیفی و مطالعه ی توضیح مختصر هر یک از آن ها، ضمن بهبود مهارت درک متون انگلیسی، دانش تخصصی خویش در زمینه ی روان شناسی سلامت را نیز افزایش خواهند داد؛ همچنین، با مطالعه ی دو کتاب دیگر که تکمیل کننده ی هر یک از رشته های مجموعه ی آلاچیق است (آمار و روش تحقیق فلسفه تعلیم و تربیت، مجموعه ی سوال های فلسفه تعلیم و تربیت) می توانند بر مهارت خود در این حوزه ها نیز بیفزایند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی