دایره المعارف حیات

دایره المعارف حیات

(14)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
600

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دایره المعارف حیات

انتشارات محراب قلم منتشر کرد:

میلیون ها گونه از موجودات زنده در کنار ما بر روی سیاره زمین زندگی می کنند. هر یک از این موجودات طول عمر متفاوتی دارند. باکتری هایی هستند که تنها چند دقیقه عمر می کنند. ط.ل عمر حشره ی قلاب بالغ کوتاه تر از زمانی است که صرف خواندن این کتاب می شود. در مقابل، بعضی از موجودات هزاران سال عمر می کنند. گیاهانی هستند که با تکثیر غیرجنسی از آخرین عصر یخبندان تا امروز زنده مانده اند. و جانوری بر روی کره ی زمین وجود دارد که می تواند تا ابد به زندگی خود ادامه دهد...
دایره المعارف حیات نمای جامع و شگفت آوری از تنوع فراوان گونه ها بر روی زمین به دست می دهد. این کتاب به شکلی منحصر به فرد بر اساس طول عمر گونه ها سامان داده شده است. بخش مهمی از کتاب به بررسی گونه ای می پردازد که بیش از دیگر گونه ها موجب شده است تا حیات بر روی زمین دستخوش تغییر شود: انسان.
گراهام ال بینز
پیش از فارغ التحصیلی از دانشگاه آبردین اسکاتلند در دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا جانورشناسی خوانده است. او ظرف پنج سال گذشته، روی اورانگوتان های پارک ملی جزیره ی اندونزیایی بورنئو تحقیق کرده است. بینز در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکترا در دانشگاه کمبریج انگلستان است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی