30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
فانتزی
مجموعه سریر شیشه ای

مجموعه سریر شیشه ای (1)(اریکه شیشه ای)(بخش اول)

(44)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
7642

علاقه مندان به این کتاب
46

می‌خواهند کتاب را بخوانند
10

کسانی که پیشنهاد می کنند
14

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مجموعه سریر شیشه ای

انتشارات باژ منتشر کرد:
سلنا سارداثین، قاتل هجده ساله را پس از پایان یک سال تحمل رنجِ مرگبار در معادن نمک اندوویر به خاطر جرم‌هایش، به زور نزد ولیعهد می‌برند. شاهزاده دوریان آزادی‌اش را به یک شرط به او می‌دهد: باید در مسابقه‌ای برای استخدام آدمکش سلطنتی، مبارزِ شاهزاده شود.
رقبایش مردان دزد، آدمکش‌ها و جنگجویانی از سراسر امپراطوری هستند، که هر یک توسط یکی از اعضای شورای پادشاه حمایت می‌شوند. اگر او در مسابقات رقبایش را کنار بزند، چهار سال به پادشاهی خدمت می‌کند و سپس آزادی‌اش به او بخشیده می‌شود. سلنا جلسات آموزشش با کاپیتان گارد، وستفال را مهیج و چالش برانگیز می‌بیند اما زندگی در دربار برایش کسل‌کننده است... تا وقتی که شاهزاده به او ابراز علاقه می‌کند.
سپس یکی از رقبایش را مرده پیدا می‌کنند... و خیلی زود یکی دیگر؛ آیا سلنا قبل از آنکه قربانی شود، می‌تواند قاتل را پیدا کند؟ آدمکش جوان در جستجوهایش سرنوشتی مهم‌تر و دور از تصور را کشف می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

کتاب سریر شیشه ای 

کتاب سریر شیشه ای


بخشی از کتاب سریر شیشه‌ای:
«وارد راهرویی با شمعدان‌های آهنین شدند. بیرون از پنجره‌هایی که روی دیوار صف کشیده بود؛ شب از راه رسیده بود. نور فانوس‌ها و شمع‌ها آن‌قدر شدید بود که سایۀ چندانی برای پنهان شدن نداشت. از بیرون و محوطۀ معدن، صدای حرکت برده‌ها به سمت ساختمان‌های چوبی محل استراحت‌شان را می‌شنید. صدای ناله‌های آمیخته با تکان خوردن زنجیرها، سمفونی آشنایی بود که به اندازۀ آوازهای بردگان هنگام کار در معادن، تکراری و بخشی از زندگی این‌جا بود.»

مجموعه داستان سریر شیشه‌ای نوشتۀ سارا.جی ماس نویسندۀ آمریکایی است که در سال 2012 منتشر شد. سریر شیشه‌ای مجموعه داستان‌های فانتزی و تخیلی مناسب نوجوانان و جوانان است. این مجموعه در فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های فانتزی نیویورک تایمز قرار گرفت.

معرفی کتاب سریر شیشه‌ ای اثر ساراجی ماس

مجموعۀ سریر شیشه‌ ای اثر سارا.جی ماس با ترجمۀ افشین اردشیری یک رمان فانتزی هیجان‌انگیز است. نویسنده در جلد اول با نام اریکه شیشه‌ای، داستان زندگی سلینا ساردوثین را روایت می‌کند. سلینا یک قاتل نوجوان است و در سرزمینی زندگی می‌کند که پادشاهی فاسد و ظالم بر آن حکمرانی می‌کند. نویسنده در این کتاب به داستان سلینا می‌پردازد که با حوادث غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شود و در میان ماجراجویی‌هایش توطئه‌ای را کشف می‌کند. این مجموعه با انتشار کتاب هشتم سریر شیشه‌ای در سال 2018 به پایان رسید.

خلاصه داستان

سلینا ساردوثین یک دختر هجده ساله است که مرتکب قتل و دستگیر شده است. او را برای کار اجباری به معادن نمک اندوویر فرستاده‌اند. پس از یک سال کار سخت و تحمل این معدن مرگبار، به زور او را نزد ولیعهد می‌برند. ولیعهد آزادی‌اش را به یک شرط به او می‌دهد که در مسابقه‌ای برای استخدام آدمکش سلطنتی بتواند برنده شود. رقبایش دزدها، آدمکش‌ها و جنگجویانی از سراسر امپراطوری هستند. او باید در این مسابقات رقبایش را کنار بزند تا بتواند چهار سال به پادشاهی خدمت کند و بعد آزاد شود. سلینا آموزش‌هایش را در قصر می‌بیند اما محیط قصر به شدت برایش کسالت‌بار است. ولیعهد کم‌کم عاشق او می‌شود و به او ابراز علاقه می‌کند. همه چیز از زمانی بهم می‌ریزد که جسد یکی از رقبای سلینا را پیدا می‌کنند و ظاهراً کسی دارد تک‌تک شرکت‌کنندگان را به قتل می‌رساند. آیا سلینا می‌تواند پیش از اینکه عجل خودش فرا برسد این قاتل مرموز را پیدا کند؟

خواندن کتاب سریر شیشه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این مجموعه بیشتر مناسب نوجوانان است اما اگر به خواندن داستان‌های فانتزی با قهرمان‌های فراموش نشدنی علاقه‌مند هستید خواندن این مجموعۀ زیبا را از دست ندهید.

درباره نویسنده کتاب سریر شیشه ای

مجموعه سریر شیشه ای نویسنده سارا جی ماس

سارا.جی ماس در سال 1986 و در نیویورک به دنیا آمد. او نویسندۀ آمریکایی داستان‌های فانتزی است که بیشتر به‌خاطر مجموعه داستان‌های قلمرو خار و رز شناخته شده است. تا سال 2021 بیش از دوازده میلیون نسخه از کتاب‌هایش به فروش رفته و آثارش به بیش از سی‌وهفت زبان ترجمه شده‌اند. سارا در منهتن بزرگ شد. از کودکی عاشق خلق داستان‌های افسانه‌ای بود و از نوجوانی نوشتن داستان‌های تخیلی را شروع کرد. در سال 2008 از دانشگاهی در نیویورک فارغ‌التحصیل شد. در این دانشگاه به مطالعۀ نویسندگی خلاق و مطالعات مذهبی پرداخت.

می‌توانید مجموعه سریر شیشه ای را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب سیبوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (12)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پریا احمدی
    • پاسخ به نظر

    مجموعه سریر شیشه ای 7 جلد اصلی داره و یک جلد فرعی مجموعه جذاب و متفاوتیه و روند هر جلد بهتر میشه برای همین پیشنهاد میکنم از روی جلد اول قضاوتش نکنید ترجمه و کیفیت نشر باژ هم که عالیه من پیشنهادش میکنم

  • تصویر کاربر

    • ریحانه کیایی
    • پاسخ به نظر

    ببخشید که اینو میگم ولی نمیدونم چرا انقدر تعریف از این رمان میبینم چون از نظر من اصلا شخصیت پردازی خوبی نداشت . دختر اصلی فقط اسم خفنی داشت وگرنه انقدر احساساتی و ضعیف بود که بهش نمی خورد قاتل باشه پسر اصلی هم که فقط چهره داشت و جز این هیچ قابلیت قابل توجهی نداشت باز فرماندهه کیال یکم شخصیت پردازی بهتری داشت

  • تصویر کاربر

    • عالیه رامشگر
    • پاسخ به نظر

    راستش به نظر من جلد اول واقعا چیز خاصی نداشت و هیجانش هم چندان زیاد نبود. من با بی میلی دنبال کردم ولی باز بخش دوم یه کم هیجان بهش تزریق شد.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی