30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
پینگ قورباغه ای در جست و جوی برکه ای جدید

پینگ قورباغه ای در جست و جوی برکه ای جدید

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
110

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پینگ قورباغه ای در جست و جوی برکه ای جدید

انتشارات پارسینه منتشر کرد:

این داستان، سفرنامه است، قرار است خفتگی درون را بیدار کند، و نشان دهد که سفر واقعی زندگی، خیلی بیش از سفری صرف برای زنده ماندن است. این کتاب، دعوت‌نامه‌تان برای قاپیدن فرصت‌های زندگی‌ست که راهکارش در خلال کارهای قهرمانانه و بینش روشنگر یک پینگ قورباغه نشان داده شده.
پینگ، قورباغه بود، البته بیش از یک قورباغه، اگر چه چیزی به یاد نمی‌آورد اما او قورباغه‌ای بود که میراثی غرورآفرین داشت. به عنوان مثال، نمی‌دانست که قدما در چین معتقد بودند که قورباغه‌ها اهل ماه هستند، و از تخم‌هایی بیرون می‌آیند که با باران نقره‌ای از آسمان به زمین می‌آیند.
تغییر_تغییر واقعی_ نگران‌کننده است. وقتی تغییر اتفاق می‌افتد، ممکن است نوعی ترس ایجاد کند که می‌تواند حتی بر با اعتماد به نفس‌ترین قورباغه‌ها هم چیره شود. ممکن است سردرگمی، تردید، خشم، اضطراب، و درماندگی را القا کند. ترس از تغییر می‌تواند با چنین قدرتی بر شما مستولی شود و تصرف و تصاحب‌تان کند، می‌تواند شما را فلج کند. البته، فقط اگر به آن اجازه دهید. ترس از تغییر، ترس از ریسک کردن، ترس از تمسخر یا ترس از این که کسی هدف‌ها و رویاهای‌تان را تایید نکند_این‌ها دشمنان تصمیم و تحول هستند. شجاعت، عدم ترس نیست. اقدام کردن علی‌رغم ترس، است. برای بعضی‌ها درک این حقیقت ساده، زمان می‌برد. در مورد بسیاری، اصلا این حقیقت هیچ‌وقت درک نمی‌شود. برای پینگ، تقریبا حدود یک هفته طول کشید.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی