Magnus Chase (The Ship Of The Dead) کشتی مردگان (جنگل)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
124

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Magnus Chase

انتشارات جنگل منتشر کرد:
((کشتی مردگان )) یک رمان فانتزی و آخرین شماره از سه‌گانه ((مگنس چیس و اساطیر آسگارد )) است که توسط ایزد جهان اسطوره ((ریک ریوردن)) در سوم اکتبر سال 2017 منتشر شد. او برای نوشتن این رمان از اساطیر اسکاندیناوی الهام گرفته است. مجموعه ((مگنس چیس و اساطیر آسگارد)) درباره ماجراجویی یک نیمه خدای شانزده ساله به نام ((مگنس چیس)) است که به همراه دوستان و گروهش به اعماق یوتنهایم و نیفلهایم می‌روند تا جلوی نابودی آسگارد را بگیرند.
((کشتی مردگان )) در هفته نخست پنچاه و هفت هزار نسخه فروخت و تا اواخر سال 2017 فروش آن به دویست و نوزده هزار نسخه رسید. ((کشتی مردگان)) جایزه گودریدز ادبیات کودکان 2017 را تصاحب کرد و بارنز و نوبل رمان ((کشتی مردگان)) را به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال برگزید. این رمان به بیش از یازده زبان ترجمه شده است.
((مگنس چیس))، ایزد تابستان وسلامتی اصلا دلش نمی‌خواست به یک جنگجوی دلاور تبدیل شود. اما با کمک دوستانش او به مرتبهای از شجاعت رسیده که حتی در خواب هم فکرش را نمی‌کرد . در این قسمت، او باید با بزرگترین چالش خود رو به رو شود.
((لوکی)) از بند رها شده و مشغول گردآوری ارتشی عظیم در کشتی مردگان است تا در یک نبرد سهمگین علیه ایزدان آسگارد قیام کرده و راگناروک ، یعنی فرجام خدایان را رقم بزند.((مگنس)) باید به کمک دوستان خود به هر قیمتی او را متوقف کنند. آیا او و دوستانش می‌توانند از میدگارد، یوتنهایم و نیفلهایم به سلامت عبور کرده و پیش از گسیل کشتی مردگان ، ((لوکی)) را متوقف کنند؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی