دختری که رهایش کردی

(5)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
629

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دختری که رهایش کردی

انتشارات مجید منتشر کرد:

همان‌طور آن‌جا ایستادم و به او خیره شدم. به‌یاد دارم که آن دختر چه احساسی داشت؛ دختری که نه گرسنگی را می‌شناخت و نه ترس را؛ دختری که فقط به لحظه تنها شدن با ادوارد می‌اندیشید. او به یادم آورد که دنیا می‌توانست جای زیبایی باشد و زمانی در آن، هنر، عشق و لذت هم وجود داشت. او را در صورت خودم می‌دیدم؛ بعد یک‌دفعه متوجه شدم چه اتفاقی افتاده بود. او قدرتم را به من یادآوری کرده بود و این‌که هنوز می‌توانستم با تکیه بر توانم بجنگم. ادوارد، قسم می‌خورم که اگر برگردی، من دوباره همان دختری می‌شوم که چهره‌اش را کشیده بودی.

مجله ایندیپندنت: داستانی از عشق و خیانت و سؤالی که به‌دنبال آن ذهن‌مان را درگیر می‎کند: اگر خیانت به دلایل انسانی باشد، آیا باز هم گناه است؟ آیریش‌تایمز: داستانی عالی از عشق که شما را به یاد جین آستین می‎اندازد... همان‌طور آن‌جا ایستادم و به او خیره شدم. به‌یاد دارم که آن دختر چه احساسی داشت؛ دختری که نه گرسنگی را می‌شناخت و نه ترس را؛ دختری که فقط به لحظ? تنها شدن با ادوارد می‌اندیشید. او به یادم آورد که دنیا می‌توانست جای زیبایی باشد و زمانی در آن، هنر، عشق و لذت هم وجود داشت. او را در صورت خودم می‌دیدم؛ بعد یک‌دفعه متوجه شدم چه اتفاقی افتاده بود. او قدرتم را به من یادآوری کرده بود و این‌که هنوز می‌توانستم با تکیه بر توانم بجنگم. ادوارد، قسم می‌خورم که اگر برگردی، من دوباره همان دختری می‌شوم که چهره‌اش را کشیده بودی.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فائزه قربانی
    • 0

    می‌دونی چه حسی داره وقتی خودتو به سرنوشتت می‌سپری یه‌جورایی بهت خوشامد می‌گه. دیگه نه دردی هست، نه ترسی و نه اشتیاق و آرزویی. مرگ، امید بود که داشت با این تسکین به وجود می‌ا‌ومد.

  • تصویر کاربر

    • فائزه قربانی
    • 0

    خب وقتی برگردی، قول می‌دم دوباره همونی شم که تو ازش نقاشی کشیده بودی.

عیدی