Girl wash your Face (Full Tex) (جنگل)

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
275

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب Girl wash your Face

انتشارات جنگل منتشر کرد:

این کتاب نوشته نویسنده مشهور « ریچل هالیس » و از پر فروش های نیویورک تایمز است. واشنگتن پست این کتاب را ترکیبی از خاطرات، نکات انگیزشی، نقل قول های انجیل و موضوعات و مسائل مشترک دنیای دختران و زنان توصیف کرد. پیام و لحن کتاب بسیار ساده و برای دختران و زنان شامل نکاتی است که به ساخت یک زندگی موفق و تثبیت یک شخصیت قوی می انجامد.
کتاب Girl Wash Your Face در همان ابتدا با استقبال بی نظیر منتقدین و مخاطبین رو به رو شد و دومین اثر محبوب سایت آمازون در سال 2018 شناخته شد. این کتاب شامل بیست فصل است که هر یک به نوبه خود به یک مسئله به ظاهر ساده و اما عمیق می پردازد و راه حل های اساسی و آزموده شده را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

« ریچل هالیس » نویسنده، سخنران انگیزشی و وبلاگ نویس آمریکایی است. کتاب خودآموز و موفقیت او دختر "Girl Wash Your Face" از زمان انتشارش در فوریه 2018، هفت ماه متوالی جزء فهرست 10 کتاب برتر محافل و نشریات گوناگون ایالات متحده بوده است. همچنین، در این مدت، کتاب Girl Wash Your Face به مدت 12 هفته در صدر فروش فهرست بهترین کتاب های موفقیت و انگیزشی قرار گرفت و بیش از 880،000 نسخه در ایالات متحده به فروش رساند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی