طلسم گمشده

(5)
نویسنده:

4,200,000ریال

3,780,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
652

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب طلسم گمشده

انتشارات گل‌آذین منتشر کرد:
دن براون در ادامه‌ی حوادث پرماجرای داستان رمز داوینچی، بار دیگر اثبات می‌کندکه چرا محبوب‌ترین نویسنده‌ی داستان‌های مهیج است. طلسم گمشده شاهکاری از هنر است داستان‌پردازی_تعقیب و گریزی هیجان‌انگیز در مارپیچ‌های دنیای واقعی رمزها، رازها، حقایق ناگشوده.. همه زیر چشم ریزبین وحشتناک‌ترین شریر داستان براون. ماجرای طلسم گمشده در میان تالارهای مخفی، تونل‌ها و معابد واشنگتن به وقوع می‌پیوندند، صحنه‌های تکان‌دهنده‌ای را ایجاد می‌کند تا به سرانجامی غیر قابل تصور منجر شود.
در آغاز داستان، رابرت لنگدان، به صورت غیر منتظره برای ایراد سخنرانی در جلسه‌ای در ساختمان کنگره‌ی آمریکا احضار می‌شود. دقایقی بعد از ورودش، داستان شکلی عجیب پیدا می‌کند. شی نگران‌کننده‌ای_که پنچ نماد به صورت هنرمندانه رویش رمز شده_در ساختمان کنگره کشف می‌شود. لنگدان متوجه می‌شود که این شی به منزله‌ی دعوتی باستانی است... شخصی در نظر دارد مهمانش را به دانش محرمانه دنیا هدایت کند: دانشی که مدت‌هاست گمشده!
لنگدان در ادامه مجبور به پذیرفتن این دعوت رمزآلود و تعقیب مسیر حاصل از آن است. لنگدان به یکباره در دنیای سری رازها، تاریخ مکتوم و اماکن فراماسونی که تاکنون رویت نشده گرفتار می‌شود که ظاهرا تمام آن‌ها او را به حقیقتی یگانه و باورنکردنی سوق می‌دهند.دن براون در این رمان، ظواهر درخشان پیشینه‌های پنهان، نمادهای سری و رمزهای معمایی را به نمایش می‌گذارد و خوانندگانش را که مدت‌ها در انتظار رمان جدیدش بودند، دوباره قدم به قدم با داستانی هوشمندانه که هر لحظه‌اش تکان‌دهنده است. به میدان وارد می‌کند.
فروشگاه اینترنتی30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • کاربر سایت
    • پاسخ به نظر

    کتاب مهیجیه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی