ماری استوارت
تخفیف

%10

ماری استوارت

(10)

2,200,000ریال

1,980,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
789

علاقه مندان به این کتاب
16

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماری استوارت

انتشارات ثالث منتشر کرد:
شیلر در چهارم ژوئن 1799 در نامه ای به گوته می نویسد : «من امروز چهارم ژوئن آغاز به نگارش این اثر هنری کرده ام و امیدوارم که در همین ماه قسمت اعظم پیش درآمد آن را پشت سر بگذارم».

پایان غم انگیز زندگی ماری استوارت ملکه اسکاتلند سال های متمادی تئاتر و ادبیات اروپا را به خود مشغول داشته است . از دو چهره ارائه شده از ماریای تاریخی ، یکی فریبنده و پرشور که تا مرز همسر کشی به پیش می رود و دیگری مقاوم و استوار در مبارزه برای دستیابی به اهداف سیاسی و حقوق متداول ، این چهره دوم اوست که توجه افکار عمومی و نمایشنامه نویسان را به خود جلب کرده است .

فردریش فون شیلر (1805 - 1759) که شاگرد امانوئل کانت فیلسوف آلمانی بود و در مکتب او آموزش دیده است با اعتقاد به ایدۀ جهان شمول تاریخ نگری کانت در یک سخنرانی در دانشگاه ینا ، که در آنجا کرسی استادی تاریخ را داشت ، دربارۀ تاریخ می گوید :«جهان به عنوان یک موضوع تاریخی در اصل چیزی نیست به جز مبارزۀ بین قدرت های طبیعی بر علیه یکدیگر و بر علیه آزادی انسان» . او با این ایدۀ در آثار خودش به جستجوی حوادث و وقایع تاریخی در سراسر اروپا می رود و انسان هایی را نشان می دهد که در مبارزۀ میان قدرت ها به دام افتاده اند و درمانده و ناتوان به نابودی کشانده می شوند
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی