جنگ ملکه سرخ

جنگ ملکه سرخ (2)(کلیدلوکی)

(21)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1013

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جنگ ملکه سرخ

انتشارات باژ منتشر کرد:
ملکه ی سرخ تمام طول مدت حکمرانی اش،در جنگی طولانی در حال مبارزه بوده که در خفا شروع شده است،جنگی علیه نیروهایی که پشت ملت ها قرار دارندو بر سر چیزهایی مهم تر از طلا و زمین،قوی ترین سلاحش خواهر خاموش است،که اکثر مردم او را نمی بینند و تمام مردم از او صحبت نمی کنند.
نوه ی ملکه سرخ،شاهزاده جالان کندث،که غمار باز و اغوا گر است،کسی است که می تواند خواهر خاموش را ببیند،جال که ازنقشش به عنوان اشراف زاده ای خرده پا راضی است،وانمود میکند که عجوزه ی پیر را نمی بیند.ولی جنگی با مردگان زنده در پیش است و ملکه ی سرخ از خانواده اش می خواهد که از سرزمین شان حفاظت کنند،جال فکر میکند این جنگ،چیزی نیست که بر او تاثیری داشته باشد ان در اشتباه است...
پس از اینکه از تله ای مرگبار که توسط خواهر خاموش آماده شده است می گریزد،جال متوجه می شود که سرنوشتش به شکلی جادویی با جنگجویی وایکینگ گره خورده است. درهمان حین که این دو به سفری برای از بین بردن طلسم پا می گذارندو با خطراتی مهلک،زنانی مشتاق و شاهزاده ای نو کیسه به نام جورگ آنکراث در راه رو به رو می شوند،جال به مرور به روشنایی ضعیفی حقیقت دست می یابد،او و وایکینگ تنها مهره هایی در یک بازی هستند و ملکه ی سرخ صفحه ی بازی را کنترل می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی