قدرت حقیقی

قدرت حقیقی

(7)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
523

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قدرت حقیقی

انتشارات ترنگ منتشر کرد:

«طولانی ترین سفر زندگی، سسفر از ذهن به دل است»
یاد بگیریم احساسات مان رابشناسیم ،یکی از دشوار ترین کارهاست. بسیاری از مردم ، حتی هنگام تلاطم خشم در وجودشان ، نمی دانند که خشمگین اند. برخی دیگر نمی دانند غمگین هستند ، در حالی که غم ، تنها خورشیدی است که در صبحدم با آن طلوع می کنند.
هشیاری احساسی - آگاه بودن از تمامی احساسات و هیجاناتی که در هر لحظه تجربه می کنیم -بسیار دشوار است . زیرا در هر لحظه دستخوش دردهای بسیار هستیم. هشیار شدن نسبت به احساسات به معنی آگاهی از درد است . این آگاهی ، چالش برانگیز، دشوار و ناخوشایند است . اگرچه ارزنده تر از آن است که اکثر ما تصورش را می کنیم . چرا که اغلب ، هیچ تصوری از زندگی فارغ از فشار ،وابستگی احساسی ، وسواس های فکری و انواع اعتیادها نداریم . در زندگی با هشیاری احساسی ، تمامی رفتارها از دلی قوی برمی آیند و وابستگی به نتیجه ی کار وجود ندارد.
اگر هشیاری احساسی را انتخاب نکنیم ، تنها گزینه ی دیگر نقاب زدن به دردهایمان است . وقتی این کار را می کنیم ، درد به اشکالی غیر منتظره ظاهر می شود ، رفتارمان را مختل می کند ، کلام مان را تغییر می دهد ، ادراک مان را شکل می دهد، و نتایجی دشوار و نا مطلوب به بار می آورد. همه فصول کتاب حاضر برای درک مفهوم هشیاری احساسی ضروری می باشد و آن ها به شما کمک می کند تا انسان های دیگر و مشکلات شان را بهتر درک کنید.

فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی