آشپزی برای پیکاسو

(18)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
864

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آشپزی برای پیکاسو

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
کوت دازور، بهار 1936: فصل تعطیلات در روستای ساحلی زیبای ژاون لوپن تمام شده است، دختری هفده ساله به نام آندین همراه با مادرش در آشپزخانه ی کافه ی خانوادگی شان به اسم کافه پارادیس آشپزی می کند. یک مشتری پروپاقرص جدید و مرموز که با نام مستعار سفر می کند به صورت پنهانی از پاریس به این روستا آمده است و از صاحب کافه درخواستی غیرمعمول می کند؛ اینکه ناهارش را برایش در ویلایی که به صورت مخفیانه در همان نزدیکی اجاره کرده است سرو کنند؛ جایی که می خواهد ناشناس باقی بماند.
پابلو پیکاسو در مقطع بسیار مهم و حساس زندگی شخصی و حرفه ای اش است. برای او مفهوم هنر و زن ها به هم پیوند خورده است. آندین، دختری که شاد و سرزنده که از سلطه ی خانواده اش به ستوه آمده و اندوهگین است، به تازگی دارد استعدادها و امیالش را کشف می کند. مواجهه ی او با پیکاسو زندگی اش را برای همیشه تحت تاثیر قرار می دهد.
نیویورک، زمان فعلی: سلین، هنرمند گریمور که در هالیوود مشغول به کار است برای تعطیلات به خانه برگشته است. او از طریق مادرش جولی، مطلع می شود که مادربزرگ آندین در گذشته برای پیکاسو آشپزی می کرده است. داستان های اسرارآمیز مادرش و سرنخ هایی که از دیگر رازهای خانوادهبه دست می آورد برایش انگیزه ای می شود تا به آرزوهای جولی تحقق بخشد؛ بنابراین سفری را به همان شهری که مادربزرگش و پیکاسو برای اولین بار همدیگر را در آنجا ملاقات کرده اند در پیش می گیرد. در حال و هوای دلنشین کوت دازور به اتفاق چند همسفر عجیب و غریب، در یک کلاس آشپزی که در همان هتل محل اقامتش برگزار می شود شرکت می کند. در طی این سفر سلین به حقایقی درباره یهنر، فرهنگ، آشپزی و عشق دست می یابد که سبب می شود او تصمیماتی برای آینده ی خود اتخاذ کند.
این کتاب، داستانی باشکوه را به تصویر می کشد؛ هم از شخصیت های افسانه ای و هم از مشهورترین ساکنین تاریخی کوت دازور. رمان آشپزی برای پیکاسو یک داستان جذاب، لذت بخش و خردمندانه است که قدرت اعتماد، پول، هنر و خلاقیت را در خلال انتخاب های مردان و زنانی که در جستجوی راهی به سوی عشق، موفقیت و شور زندگی هستند شرح می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی