خود برتر

(9)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
501

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خود برتر

انتشارات نوین منتشر کرد:
از خودت بپرس...
حقیقتا همونی هستی که می خوای باشی؟ این همون زندگیه که واقعا می خوای؟ هرروز، بهترین خودت رو زندگی می کنی؟ چیو می تونی امروز تغییر بدی؟
به این سوالات چگونه پاسخ می دهید؟ در مورد زندگی روزمره خود فکر کنید. آیا در حال پیشرفت هستید یا درجا می زنید؟ آیا روزهایتان پر است از کار، روابط و فعالیت هایی که هماهنگ با خود اصیل تان است یا که احساس می کنید بر روی تردمیلی از مسئولیت ها به دام افتاده اید؟ اگر آرزوی زندگی بهتری دارید، الان وقت آن است که آرزویتان را به واقعیت تبدیل کنید و ابزارهایی را که برای طراحی یک زندگی، در عمیق ترین لایه های آن نیاز دارید در اختیارتان است. کتاب (خود برتر) این را به شما نشان خواهد داد. مایک بایر که توسط هزارانمراجع خود که زندگی شان را تغییر داده است، به عنوان کوچ مایک شناخته می شود، به افراد زیادی از ستاره های موسیقی گرفته تا مدیران کسب و کار و افرادی مثل شما، که به دنبال بهترین خود بودن هستند، کمک کرده است. او این کار را با راهنمایی آن ها برای پرسیدن یک سوالات مهم ولی سخت از خودشان انجام داده است. سوالاتی مثل: (ارزش های اصلی شما چه چیزهایی هستند؟)، (هرشب که به رختخواب می روید، از صبحی که بیدار شدید آگاه ترید؟) و (آیا من، برخی از جنبه های سلامت فیزیکی خود را به دلیل ترس یا انکار نادیده می گیرم؟)، او به افراد کمک می کند تا ببینند که واقعا خود برتر و خود تخریب گرشان چه شکلی است.
کتاب (خود برتر) با کار کردن روی هریک از هفت حوزه زندگی (اجتماعی، شخصی، سلامت، آموزش و تحصیلات، روابط، کار و حرفه و توسعه معنوی)، راهنمایی است جامع، متمرکز، قابل دسترس، تعاملی و عصاره تمام دانش مایک که تمایل افراد به تغییر را روشن می کند. (خود برتر) به شما این قدرت را خواهد داد که اصالت تان را در آغوش کشیده، آنچه را که مانع تان بوده و شما را عقب نگه داشته است، شناخته و از آن عبور کنید تا زندگی پربارتری داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی