فریب ایکاروس

(8)
نویسنده:

490,000ریال

441,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
408

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فریب ایکاروس

انتشارات نوین منتشر کرد:
ست گودین در الهام بخش ترین کتاب خود (فریب ایکاروس)، خوانندگان را به چالش می کشد تا شجاعت پیدا کنند و با کار خود به عنوان نوعی هنر برخورد کنند.
شاید افسانه ایکاروس را شنیده باشید. پدر ایکاروس برای او بال هایی از جنس موم و پر ساخت و به او گفت تا بیش از حد نزدیک به خورشید پرواز نکند؛ ایکاروس این هشدار را نادیده گرفت، موم ها آب و بال ها جدا شدند و ایکاروس به سرنوشت شوم خود دچار شد. درس این افسانه: جانب احتیاط را رعایت کن و به حرف افراد متخصص گوش کن.
اما پدر ایکاروس به او هشدار داده بود تا در ارتفاع کم نیز خودداری کند، زیرا آب دریا قدرت پرواز بالهایش را می گرفت. پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع کم حتی خطرناک تر از پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع کم حتی خطرناک تر از پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع کم، نه تنها به خودمان، بلکه به کسانی که وابسته به ما هستند یا ممکن است از تلاش ما سود ببرند، ضرر می رسانیم.
راه ما، حماقت بی پروا غیرعاقلانه نیست. بلکه انسان بودن است؛ یعنی دست به هنر زدن و پرواز کردن بسیار بالاتر از حد ممکنی که به ما آموخته شده است. پس دست به هنر بزنید. هنرمند بودن یک طبیعت ژنتیکی یا یک استعداد خاص نیست. هنرمند بودن نگرشی است که همه ی ما می توانیم به کار بگیریم.
فارغ از اینکه معلم، مهندس، دکتر، مدیر میان رده یا نماینده خدمات مشتریان باشید، می توانید با آوردن بهترین خودتان در کار، در ارتفاع بالاتری پرواز کنید. شما می توانید به آنچه امروز انجام می دهید و اینکه فردا چگونه پیشرفت کنید، اهمیت دهید. گودین به ما نشان می دهد که چگونه این کار ممکن است و ما را متقاعد می کند که چرا انجام آن ضرورت دارد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی