انعطاف پذیری

(11)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
603

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب انعطاف پذیری

انتشارات نوین منتشر کرد:
انعطاف پذیری (تاب آوری) چیست؟
یک ایده اساسی در روان شناسی و پزشکی وجود دارد که بیان می کند: مسیر زندگی شما تنها به سه عامل بستگی دارد: چگونه مدیریت چالش ها، محافظت از نقاط آسیب پذیر، و افزایش منابع. این عوامل در سه مکان قرار دارند: جهان، بدن و ذهن شما. هنگامی که عوامل و مکان ها را ترکیب کنید، نه راه برای بهبود زندگی شما وجود دارد.
همه این ها مهمند، اما منابع رو به رشد در ذهن، قدرت منحصر به فردی دارند. این عامل بزرگترین فرصت را ارائه می دهد، زیرا معمولا تاثیر بیشتری روی ذهن خود نسبت به بدنتان یا جهان دارید. همچنین، این عامل بیشترین تاثیر را نیز دارد، زیرا هرکجا که هستید ذهن خود را به همراه دارید. شما همیشه نمی توانید بر روی جهان، دیگران یا حتی بدن خود حساب کنید. اما می توانید بر روی قدرت های داخلی پایدار سیستم عصبی خود حساب کنید و کتاب انعطاف پذیری (تاب آوری) در مورد توسعه این قدرت ها است.
منابع ذهنی مانند اراده، عزت نفس و مهربانی، ما را به انعطاف پذیری (تاب آوری) می رسانند. انعطاف پذیری یعنی توانایی مقابله به ناسازگاری و فشار چالش ها برای دستیابی به فرصت ها. در حالی که قابلیت انعطاف پذیری به بهبود ما بعد از خسارات و آسیب ها کمک می کند، اما کارکرد آن بیشتر از این بهبودی است. انعطاف پذیری واقعی باعث افزایش خوشبختی، احساس واقعی خوشحالی، عشق و صلح می شود. به طرز قابل توجهی، هرچقدر که تجربه های خوشبختی را در خود درونی کنید، باعث ایجاد ساختارهای قدرت درونی می شوید که به نوبه خود شما را بیشتر انعطاف پذیر می کند. خوشبختی و انعطاف پذیری یکدیگر را تقویت می کنند.
کلید اصلی، شناختن چگونگی تبدیل تجربیات گذرا به منابع داخلی پایدار در مغز شما است. این یک انعطاف پذیری عصبی مثبت است و این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از آن برای افزایش رفاه و آسایش استفاد کنید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی