30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
به کودکان کمک کنیم تا موفق شوند

به کودکان کمک کنیم تا موفق شوند

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
51

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب به کودکان کمک کنیم تا موفق شوند

انتشارات نوین منتشر کرد:
پائول تاف در کتاب بین المللی و پرفروش خود یعنی (کودکان چگونه موفق می شوند)، نشان داد که صفات فردی مثل پشتکار، کنترل فردی و پیروی از وجدان نقش حیاتی در موفقیت کودکان بازی می کنند.
اکنون، او در این کتاب (به کودکان کمک می کنیم تا موفق شوند)، گام های عملی را بیان می کند که بزرگسالان از والدین و معلمین تا سیاست گذاران و بشر دوستان می توانند برای بهبود شانس موفقیت هر کودک استفاده کنند، هر چند شرایط این کودکان وخیم باشد. او با اشاره به تحقیقات اخیر روانشناسی و عصب شناسی نشان می دهد چگونه خلق یک محیط مناسب، چه در خانه و چه در مدرسه، می تواند صفات فردی مورد نیاز برای موفقیت های آتی را به همراه آورد.
تاف یک بار دیگر ما را تشویق می کند تا به روش های نوین مواجهه با چالش های دوران کودکی بیندیشیم. او متعد است که ما به جای تلاش برای آموزش مهارت هایی نظیر ثبات و خودکنترلی، بر مواردی از محیط کودکان (هم خانه و هم مدرسه) تمرکز کنیم که به شکوفایی آنها کمک می کند. او با بررسی آخرین تحقیقات روانشناسی و عصب شناسی، بینش ها و استراتژی هایی را برای شیوه های نوین برخورد با مسائل و مشکلات کودکان پیشنهاد می دهد، روش هایی که به موفقیت تعداد بسیار بیشتری از کودکان منجر می شود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی