درباره زمان (تولید پاسخگوی سریع)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
68

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب درباره زمان

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرد:
با رشد رقابت جهانی، شرکت ها می بایست راهبرد رقابتی خود را مورد بازنگری قرار دهند. اگر شما بتوانید قبل از رقبا، ساخت و تولید پاسخگوی سریع (QRM) را درک کرده و پیاده سازی نمایید، فرصت های عظیم در بازار، سودآوری بیشتر و محیط کار با انگیزه بهتر در انتظار شما و کارکنان شما است. تولید پاسخ گوی سریع یک استراتژی گسترده در سطح سازمان است که هدفش کاهش زمان تکمیل و تدارک برای تمام جنبه های عملیات یک سازمان، چه عملیات ها و فرآیندهای داخلی و چه عملیات ها و فرآیندهای خارجی می باشد.
این کتاب حاصل یک دهه تجربه نویسنده در صدها شرکتی است که اصول و تکنیک های QRM را با موفقیت بکار گرفتند. در این کتاب مفاهیم کلیدی QRM به گونه ای ارائه شده که مدیران اجرایی بتوانند درک کافی از QRM داشته باشند، هم چنین رویکردهای جدید و مثال هایی برای مدیران ارشد ارائه شده است.
QRM فقط یک تکنیک کارگاهی نیست، بلکه یک راهبرد در سطح کسب و کار است. QRM تعداد زیادی از باورهای موجود در مدیریت تولید را به چالش می کشد و در قالب 10اصل، عقلانیت های پایه در تولید پاسخگوی سریع را ارائه می دهد.
در این کتاب، شما چهار مفهوم کلیدی که راهبرد QRM را تشکیل می دهند خواهید آموخت: قدرت زمان، ساختار سازمانی، پویایی سیستم، و کاربرد در کل سازمان. همچنین تکنیکهایی برای تشخیص زمانهای غیر مشهود و چرخه های تصاعدی پاسخگویی در سازمانها ارائه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی