قصه های پریان (کتاب خاکستری)(گالینگور)

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
469

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قصه های پریان

انتشارات هیرمند منتشر کرد:
تقریباً غیرممكن است كه بتوانیم دوران كودكی را بدون توجه به دنیای فریبنده‌ی داستان‌های سرزمین پریان تجسم كنیم و ملكه‌ی برفی، پسر پری دریایی، شیر زرین و مردی بدون قلب و این قبیل داستان‌ها هستند كه دختران و پسران تمامی سرزمین‌ها را در تمام دوران به هیجان آورده‌اند.
از زمانی كه قصه‌های بسیار موفق اندرو لانگ به رنگ‌های مختلف به چاپ رسید، مایه‌ی سرگرمی و تفریح هزاران نوجوان بوده است. بسیاری از پدران و مادران هم این قصه‌های قدیمی فراموش‌نشدنی را برای فرزندانشان خوانده‌اند.
قصه های پریان خاکستری شامل داستان های مهیج و شگفت انگیزی از کشورهای لیتوانی، آفریقا، آلمان، یونان و فرانسه است. با وجود این، قصه های پریان فصل مشترک تمام داستان هاست. قصه هایی که کودکان و بزرگسالان با چالش ها و رویدادهایشان ناآشنا نیستند.
داستان الاغی که تبدیل به شاهزاده می شود، چرخ نخ ریسی که خزه ها را به ابریشم تبدیل می کند، پریان انتقام جو و دختران دوست داشتنی از پدرانی شبیه غول که حتی وقتی در شرایط جدیدی ظاهر می شوند، خوانندگان با آن ها ارتباط برقرار می کنند.
به طور کلی، این مجموعه شامل 34 داستان است که تمامی آن ها به نثری روان و واضح نقل شده اند. لانگ به عنوان متخصص ادبیات کهن فردی شناخته شده است و همین امر سبب شده مجموعه قصه های پریان مورد استقبال خوانندگان از سراسر جهان قرار بگیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی