بهینه کاوی (3)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
74

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بهینه کاوی

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرد:
بر پایه ی تحقیقاتی که به تازگی بر روی شرکت های موفق انجام شده است، یکی از مهم ترین و قوی ترین ابزارها برای یادگیری، نوآوری و بهبود، بهینه کاوی (الگوبرداری) است. بهینه کاوی فرایندی است پیوسته و نظام مند که به ارزیابی و مقایسه ی محصولات، خدمات، فرایندها و راهبردهای سازمان با برترین ها و کشف فاصله و علل آن می پردازد و هدف اصلی آن یادگیری، بهبود و تعالی سازمانی است. بهینه کاوی اثربخش و کارآمد، با رویکرد مدیریت دانش، راهی میان‌بُر برای تحول و تعالی در سازمان است.
هدف این کتاب ارائه ی مجموعه راهنمایی های کاربردی برای بهینه کاوی و به اشتراک گذاشتن بهترین بجربیات در این زمینه است. در این کتاب سعی شده تئوری در حداقل نگه داشته شود و محتوای آن به گونه ای تنظیم شده است که در یک ترتیب منطقی، اجرای یک پژوره ی بهینه کاوی را دنبال می کند، بنابراین می تواند به عنوان یک راهنمای جامع استفاده می شود.
این کتاب در سه جلد منتشر شده است. جلد اول به مفاهیم و انواع روش های بهینه کاوی می پردازد و در جلد دوم و سوم، فرایند بهینه کاوی شامل مرحله های برنامه ریزی، اجرا و بهبود به همراه مطالعات موردی ارائه می شود.
این کتاب در حوزه ی کتاب های مدیریتی بوده و برای تمامی مدیران و کارشناسان بهبود، کیفیت و تعالی در حوزه های تولیدی و خدماتی قابل استفاده و مفید است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی