فکر بهتر زندگی بهتر (نیریز)

(6)
نویسنده:

1,599,000ریال

1,439,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
345

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فکر بهتر زندگی بهتر

نشر نیریز منتشر کرد:
وقتی بهتر فکر می کنید، بهتر هم زندگی می کنید
روش تفکر شما قدرت زیادی روی سرنوشت تان دارد. در این کتاب الهام بخش جدید، جوئل اوستین نویسنده کتاب های پرفروش، روش تغییر زندگی را برای از نو برنامه ریزی کردن ذهن شما در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید به سطحی جدید از موفقیت و عزم و اراده برسید.
شما تجهیز شده اید تا از عهده هر چیزی که سر راهتان قرار می گیرد، برآیید؛ اما اگر افکارتان سرشار از ناامیدی باشند،به جای دیدن فرصت ها با موانع روبرو می شوید. کتاب فکر بهتر، زندگی بهتر ابزاری را در اختیارتان قرار می دهد تا افکار نادرست را از ذهنتان بیرون کنید، کنترل افکار خود را در دست بگیرید و یک زندگی پیروزمندانه را پشت سر بگذارید.
وقتی یاد می گیرید افکاری را که موجب سرکوبتان می شوند، از ذهن خود بیرون کنید و روی ارزش هایی که خدای قادر متعال به شما اعطا کرده است، متمرکز شوید، لطف و عنایت خدا را از راه های غیرقابل تصوری خواهید دید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد حسین محزون
    • پاسخ به نظر

    کتابهای جول اوستین همشون تاثیرگذارن.جول اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز توی این کتاب حرفش اینه، قدرت ذهن و عصاره وجودتون رو اگر باور داشته باشین و با این اعتقاد کوشش کنید به تمامی خواسته هاتون و رویاهایتون دست پیدا می کنید.کتاب خوبیه. مطالب واقعاً مفیدی داره که علاوه بر آموزنده بودن جذاب هم هستن.

  • تصویر کاربر

    • احسان خواجوی
    • پاسخ به نظر

    همه کتابهای جول اوستین رو بخونید. کشیش خندان امریکایی که دانش مثبت اندیشی و توسعه فردی رو با دانش معنوی و حکمت الهی ترکیب کرده و به شکلی بسیار جذاب، به مخاطب منتقل میکنه. کتابها و سخنرانیهاش، هم حال آدم رو خوب میکنه هم خیلی چیزا بهمون یاد میده.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی