تنهای بزرگ

(4)

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
436

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تنهای بزرگ

انتشارات روزگار منتشر کرد:
بهترین کتاب آمازون در فوریه 2018
در کتاب "تنهای بزرگ" سربازی آسیب دیده به نام ارنت آلبرایت از ویتنام برمی‌گردد. و برای شروع یک زندگی جدید، خانواده‌اش را به آلاسکای وحشی می‌برد. این جابجایی و تغییر، ابتدا دلپسند است اما وقتی زمستان پدیدار می‌شود و حالت روانی ارنت بدتر می‌شود، دختر و همسرش خود را در یک موقعیت غیرقابل کنترل می‌یابند.
لنی و کورا که قلبشان سرشار از عشق دختر-مادر است آشپز و خدمتکار می‌شوند. آنها نه تنها در مقابل عوامل طبیعی بلکه به خاطر تصمیمات نادرستی که از باورشان به خوب شدن ارنت و برگشتنش به شخصیت قبل از جنگ ناشی می‌شد مجبور به مجادله هستند.
...
ارنت در حقیقت نقش پاشنه آشیل ‌خانواده آلبرایت را بازی می‌کند و این یکی از شاهکارهای حس غمخواری کریستین هانا است که شما به سختی ارنت را به عنوان فردی شریر تصویر می‌کنی.
لنی و مادرش نمی‌دانند از چه کسی کمک بگیرند... خوشبختانه سواره نظامی از دور پیدا می‌شود که یکی از ساکنان به نام لارج مارج است که از نادانی و بدرفتاری خانوادگی رنج نمی‌برد. شگفتی رمان تنهای بزرگ در واقع خود آلاسکاست. با همه رام نشدگی‌اش، زیبایی مبهوت کننده‌اش و شکوه خطرناکش.همه اینها به اندازه یک داستان دراماتیک صحنه‌های کاملی بوجود می‌آورد که مشخصا فضای دهه هفتاد را به نمایش می‌گذارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

درباره این کتاب بیشتر بخوانید

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی