30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

(2)
نویسنده:

2,550,000ریال

2,295,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
7629

علاقه مندان به این کتاب
121

می‌خواهند کتاب را بخوانند
13

کسانی که پیشنهاد می کنند
18

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

انتشارات میلکان منتشر کرد:
برای طرفداران کتاب پسرک، موش‌کور، روباه و اسب و هر کسی که به دنبال امید و آسایش است.
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان همراهی و گفت‌وگوی دو دوست عجیب و دوست‌داشتنی است که به سفری دورودراز می‌روند. در این سفر، فصل‌ها را پشت سر می‌گذارند و به زیبایی‌های طبیعت و وجود خودشان پی می‌برند، بارها اشتباه می‌کنند و گم می‌شوند، اما در همین بیراهه‌رفتن‌ها به چیزهای شگفت‌انگیزی دست پیدا می‌کنند.
جیمز نوربری از ترکیب مشکلات شخصی خود، فلسفه‌ی شرق و صحبت با کسانی که می‌خواستند از تنهایی و اضطراب رها شوند، کتابی زیبا با سخنانی حکیمانه و تصاویری ماندگار خلق کرده که آرام‌بخش و نوری راهگشا برای هر کسی است که دوران سخت و تاریکی را پشت سر می‌گذارد.
وقتی هوا طوفانی است، به خوردن قطره‌های باران بر روی سنگ گوش کن.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک اثر جیمز نوربری


کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک یک کتاب مصور با تصاویر زیبای سیاه و سفید و رنگی، از جیمز نوربری، نویسنده و هنرمند بریتانیایی است که جلد اول آن در سال 2021 منتشر شد. جیمز نوربری با الهام از فلسفه، معنویت و مذهب بودا، ماجراجویی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را خلق کرد تا ایده‌ها و یافته‌هایش از این مذهب و معنویت را با دیگران به اشتراک بگذارد، این ایده‌ها به او کمک کردند تا از دورانی سخت گذر کند. 

او با مجموعه‌ای از نقاشی‌های زیبا و مکالمه‌های جالب و گاهی بامزه و حتی احمقانه، بین یک پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان زندگی را به خوانندگان می‌آموزد. پاندا و اژدها به همراه هم، افکار و احساسات، سختی‌ها و شادی‌هایی را که همۀ ما را به هم متصل کرده، کشف می‌کنند. آن‌ها در طبیعت یاد می‌گیرند که چگونه در لحظه زندگی کنند، چگونه حتی با وجود عدم اطمینان در آرامش باشند و چگونه با هم بر مشکلات زندگی فائق آیند.

خلاصۀ کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

این کتاب مصور داستان یک پاندا و یک اژدها است، البته اژدهای داستان ما خیلی کوچک است و در تمام طول کتاب شما آن دو را با نام‌های پاندای بزرگ و اژدهای کوچک می‌شناسید. این دو همسفر عجیب، روز و شب، زیر باران و آفتاب به راه خود ادامه می‌دهند، فصول مختلف سال را طی می‌کنند و از طبیعت اطراف خود امید و الهام می‌گیرند و متوجه می‌شوند که حتی در تاریک‌ترین روزها، بهار همیشه بازخواهد گذشت. 

آن‌ها مانند بسیاری از ما که در زندگی گم شده‌ایم، طی این سفر گم می‌شوند. اما دقیقاً چون گم شده‌اند می‌توانند مناظر بسیار زیبایی را کشف کنند که اگر راه درست را می‌رفتند شاید هرگز به چنین مناظر زیبایی برنمی‌خوردند. جیمز نوربری امیدوار است که کلمات و تصاویر کتاب به دیگران الهام ببخشند تا کمی مکث کنند و از زندگی و سکون لذت ببرند و به زندگی به شیوه‌ای جدید و مثبت نگاه کنند.

مضامین کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

کلمات حکمت: مکالمات به ظاهر ساده و اغلب احمقانه بین پاندای بزرگ و اژدهای کوچک، بینشی معنادار در مورد دوستی، خرد درونی و پذیرش است.

تصاویر الهام‌بخش: جیمز نوربری با قلم‌مو و آبرنگ، تصاویری به یاد ماندنی از سفر پاندای بزرگ و اژدهای کوچک خلق کرده است، او پاندا و اژدها را از تپه‌ها، جنگل‌های وسیع و مراتع پر از شکوفه می‌گذراند و بنابراین کتاب 120 تصویر زیبا، سیاه و سفید و رنگی از سفر پاندای بزرگ و اژدهای کوچک دارد.

بریده‌هایی از کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

«اژدهای کوچک گفت: «الان اصلاً وقت ندارم گل‌ها رو ببینم.» پاندای بزرگ گفت: «درست به همین خاطر باید اون‌ها رو ببینی؛ شاید فردا دیگه نباشن.»

«اژدهای کوچک گفت: «از حرف زدن و گوش دادنت خوشم می‌آد و از سفر کردن با تو لذت می‌برم، ولی بیشتر از همه‌ی این‌ها، حسی رو دوست دارم که تو بهم می‌دی.»

«اژدهای کوچک جیع زد: «عجله کن! کار زیاد داریم!» پاندای بزرگ گفت: «رودخونه عجله نمی‌کنه و با این‌که موانع زیادی سر راهشه، همیشه به جایی که می‌خواد می‌رسه.»

«اژدهای کوچک گفت: «هیچ اتفاقی که نیفتاد!» پاندای بزرگ گفت: «شاید اول داره از زیر یه اتفاق‌هایی می‌افته.»

خواندن کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک کتابی جذاب برای تمام سنین است و می‌توانید در هر سنی از این کتاب درس زندگی بیاموزید و با خواندن آن به آرامش برسید. با هدیه دادن این کتاب عالی به دیگران می‌توانید به آن‌ها امید و آسایش هدیه دهید.

دربارۀ نویسندۀ کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

جیمز نوربری بیشتر به‌خاطر داستان مصور پاندای بزرگ و اژدهای کوچک شناخته شده است. او از دوران کودکی مشغول نوشتن و طراحی بود. جیمز نوربری در بریتانیا به دنیا آمد و در ولز جنوبی زندگی می‌کند و در اوقات فراغت خود گیتار می‌نوازد و عاشق کشور ژاپن است و دوست دارد روزی به این کشور سفر کند.

او به مطالعۀ معنویت و به ویژه مذهب بودا علاقه‌مند است و با ایده‌ها و روش‌هایی که در کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نیز ذکر کرده، از همین مطالعات به دست آورده است. او تصاویر کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را با جوهر سیاه، قلم مو و آبرنگ خلق کرده است و از آثار نقاشان ذن، مانگاکا و هنرمندان اوکی‌یوئه (نقاشی ژاپنی) الهام گرفته است. موضوعاتی مثل دیستوپیا و تنهایی هنر و نوشته‌هایش را به هم مرتبط کرده است و حتی در کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نیز شخصیت‌ها در دنیایی آرام و خالی به تنهایی سرگردان هستند.  

واکنش‌ها به کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

«کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک غذای روح است!» -سی‌بی‌اِس مورنینگ

امتیازات

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک از سایت آمازون امتیاز 4.9 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 4.4 از 5 را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

نشر میلکان کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک از جیمز نوربری را با ترجمۀ نازنین فیروزی منتشر کرده است.

تأثیر آرام‌بخش نصیحت‌های پاندای بزرگ شما را یاد سادگی و آرامش زندگی می‌اندازد. اژدهای کوچک، با جثۀ کوچکش به ما نشان می‌دهد که چه قلب بزرگی دارد و با کنجکاوی‌اش ما را به فکر فرو می‌برد. به این دو دوست عجیب بپیوندید تا یاد بگیرید چطور در لحظه زندگی کنید و به آرامش برسید. 

مدت زمانی که طول می‌کشد کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را بخوانید

اگر سرعت مطالعه‌تان 300 کلمه در دقیقه باشد، حدوداً 2 ساعت و 39 دقیقه طول می‌کشد تا کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را بخوانید اما ما به شما توصیه می‌کنیم که این کتاب را آرام بخوانید و از تصاویر و داستان زیبای آن نهایت لذت را ببرید.

اگر از کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک خوشتان آمده، این کتاب‌ها را از دست ندهید

کتاب پسرک، موش کور، روباه و اسب اثر چارلی مکسی نویسنده و تصویرگر بریتانیایی است. این کتاب حول محور دوستی چند شخصیت عجیب می‌چرخد و نویسنده در ماجراهای مشترک و گفت‌وگوهای مهم بین این شخصیت‌ها به شما درس زندگی می‌آموزد و انگیزه می‌دهد تا شجاعانه‌تر زندگی کنید و با خود و اطرافیان‌تان مهربان‌تر باشید.

سفر پاندای بزرگ و اژدهای کوچک، جلد دوم ماجراهای پاندای بزرگ و اژدهای کوچک از جیمز نوربری است، که در آن پاندا و اژدهای داستان ما همچنان به سفر خود ادامه می‌دهند و به رازهای زیادی پی‌ می‌برند. این کتاب نیز مانند جلد اول آن مصور است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (10)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امنه فرجی
    • پاسخ به نظر

    خیلیی قشنگ بود

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب بی‌نظیر، جملات کوتاه اما بسیار عمیق جملات و نقاشی‌ای که شده بسیار دلنشین و تاثیرگذاره. پیشنهاد می‌کنم حتماً این کتاب رو تهیه کنید.

  • تصویر کاربر

    • مریم دهشیری
    • پاسخ به نظر

    بهم بچسبونند. خیلی از جملات، همون حرف‌های انگیزشی هستند که بارها و بارها با بیان شاید کمی متفاوت شنیدیم و بقیه‌ش هم جملات بی معنا و سطحی که نه پیوستگی خاصی با هم دارند و نه از نظم ویژه ای پیروی می کنند.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی