قدرت اراده

(1)
نویسنده:

1,600,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1287

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قدرت اراده

انتشارات کتاب‌پارسه منتشر کرد:
انسان همواره با مقوله‌هایی چون سرنوشت، تقدیر و مشیت دست به گریبان بوده است. در هنگام موفقیت و شادکامی، خود را بیش از مشیت و سرنوشت دخیل می داند و در هنگامه رنج و مصیبت، دست تقدیر و مشیت الهی را در کار می‌داند. اما مشیت از نگاه وین دایر چه تعریفی دارد؟
او برای اینکه به مفهوم “قدرت اراده” دست یابد، بحث خود را با تعریف مشیت الهی آغاز می کند. تجسم کنید نیرویی در همه جا حضور دارد و نمی‌توانید جایی بروید که آن نیرو نباشد. نمی‌توان آن را تقسیم کرد و در هرچه می‌بینید یالمس می کنید حی و حاضر است. این نیروی لایتناهی و نامرئی در همه جا هست. وین دایر می‌نویسد: “جسم مادی شما بخشی از تمامیت شما بوده که از این انرژی تجلی یافته است. درست در لحظه‌ای که نطفه شما منعقد می‌شود مشیت الهی دستبه کار شده تا شکل ظاهری، طریقه رشد و فرایند کهولت‌تان مشخص شود. درضمن ظواهر غیرفیزیکی شامل احساسات، افکار و خلق و خوی‌تان را تعیین می کند. به این ترتیب مشیت الهی نیروی بالقوه نامحدودی است که ظاهر مادی و غیرمادی شما را در کره زمین فعال می‌کند.”
دایر معتقد است، انسان‌های همگام با مشیت الهی افرادی توصیف شده با تمایلی قوی هستند که اجازه نمی‌دهند هیچ عاملی مانع دستیابی آنها به خواست درونی‌شان شود. پس اگر جزو افرادی هستید که نگرشی تسلیم‌ناپذیر به همراه تصویری درونی دارید که شما را به سوی رویاهایتان می‌کشاند، فردی همگام با مشیت الهی هستید.
وین دایر در این کتاب به “نکات اصلی مشیت الهی”، ” بکارگیری نیروی مشیت الهی” و “اتصال” می پردازد و ذیل هر کدام به بررسی مقوله مشیت، تفسیرهای مختلف از آن، همسویی اراده فردی با اراده الهی و بروز نبوغ و توانایی انسان می‌پردازد
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی