دفاع از جیکوب

(21)
نویسنده:

2,950,000ریال

2,655,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2170

علاقه مندان به این کتاب
15

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دفاع از جیکوب

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:

اگر فرزند شما متهم به قتل می‌شد چه می‌کردید؟ «داستان بسیار هوشمندانه نوشته شده است... هیچ‌چیز قابل‌پیش‌بینی نیست، هیچ‌کدام از حدسیات درست از آب درنمی‌آیند.»
نیویورک‌تایمز «داستان قتلی پرهیجان و پراحساس... پایان تکان‌دهنده‌اش خواننده را وادار می‌کند هر بار که داستان را به یاد می‌آورد از ترس زیر پتویش پنهان شود.»
روزنامه پیپِل

اَندی باربِر بیست سال دستیار دادستان منطقه بوده است. او مردی محترم است. در کنار عشقش، یعنی همسرش، لوری و پسرش جیک خوشبخت است. شهر محل زندگی‌ اَندی با وقوع یک جنایت در بهت فرومی‌رود، در پارکی پوشیده از برگ‌های پاییزی پسری به قتل می‌رسد و از آن بدتر اینکه مظنون، پسرِ خجالتی، عجیب و مرموز اندی است.
اندی باور دارد جیکوب بی‌گناه است. همه? والدین چنین حسی به فرزندانشان دارند. اما افزایش فشارها، شواهد لعنتی، تردید، رابط? خانوادگیِ در حال فروپاشی، اهانت همسایه‌ها، محاکمه، هم? این عوامل پایه‌های خانواده? اندی را تهدید می‌کند. امتحانی نهایی برای والدین: تا کجا حاضر به حمایت از فرزندانتان هستید؟ نوعی امتحان عشق و ایمان است. امتحانی برای اینکه والدین بدانند چقدر فرزندانشان را می‌شناسند. این امتحان برای مردی با اراده‌ای آهنین و رازی پنهان، حکم دشوارترین آزمون بی‌گناهی یا گناهکاری در نوع خود است.
شما تا کجا از فرزندتان حمایت خواهید کرد؟

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • Ghazaleh Badpa
    • پاسخ به نظر

    اگر به دنبال کتابی در ژانر جنایی هستید اما با فضایی متفاوت به طوری‌که  خودتان را همانند یک تماشاچی در دادگاه تجسم می‌کنید و شاهد جدال بین وکیل مدافع و دادستان هستید این کتاب رو بخوانید

  • تصویر کاربر

    • مریم مرادی
    • پاسخ به نظر

    برای علاقه مندان به کتابای جنایی و معمایی پیشنهاد میکنم همینطور برای علاقه مندان وکالت و قضاوت داستان درباره خانواده باربر هست که پدر نماینده اول دادستانه اما یک روز با به قتل رسیدن یکی از داش آموزان مدرسه پسرش؛پای جیکوب به پرونده قتل باز میشه و...

  • تصویر کاربر

    • ایدا خدارحمی
    • پاسخ به نظر

    👌🏻

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی