می خواستم فرشته باشم

(0)

350,000ریال

315,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
191

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب می خواستم فرشته باشم

انتشارات خزه منتشر کرد:
انتشار اولین رمان ملینا مارچتا به نام می خواستم فرشته باشم برای اویک اتفاق خوشایند بود؛ کتاب با تحسین های فراوانی روبه رو شد و چاپ اول آن تنها دو ماه پس از انتشار، به پایان رسید. بعد هم به سرعت در چهارده کشور منتشر شد و بیش از یک میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت.
استقبال بی نظیر از رمان می خواستم فرشته باشم، ملینا مارچتا را بر آن داشت تا بر اساس رمان خود، فیلمنامه ای هم بنویسد، که کیت وودز آن را به تصویر کشید. این فیلم جوایز متعددی از جمله جایزه ی انجمن فیلم استرالیا را از آن خود کرد و تحسین منتقدان را برانگیخت. مارچتا هم برای نگارش فیلمنامه ی آن، برنده ی جایزه ی نیوساوت ولز و جایزه ی بهترین فیلمنامه ی اقتباسی از اِی اِف آی شد.
حالا ملینا مارچتا نویسنده ای مشهور و محبوب است که آثارش به زبان های مختلف ترجمه می شود و جوایز فراوانی را کسب می کند؛ اما سنگ بنای شهرت او را رمان می خواستم فرشته باشم گذاشت که علاوه بر استقبال عموم مخاطبان، نظر منتقدان ادبی را هم به خود جلب کرد و 9جایزه برای او به ارمغان آورد. این نویسنده که در سیدنی استرالیا به دنیا آمده، اصلیتی ایتالیایی دارد و در اولین رمان خود هم ماجرای دختری را تعریف می کند که اصالتاً ایتالیایی است، اما در استرالیا زندگی می کند. این تشابه بین شخصیت اصلی رمان می خواستم فرشته باشم و ملینا مارچتا نشان می دهد که او این رمان را از عمق وجودش و بر مبنای احساسات و تجربیات زیسته اش نوشته است. از همین روی است که مخاطب هم با آن همراه و همدل شده است؛ چراکه از دل نویسنده برآمده و طبیعتاً بر دل خواننده هم نشسته است.
می خواستم فرشته باشم با نام اصلی «در جست و جوی آلیبراندی»، رمانی است در ستایش عشق و زندگی، و جست و جویی است برای یافتن هویت و امید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی