30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
آفریده شده ایم تا بدرخشیم

آفریده شده ایم تا بدرخشیم

(0)

339,000ریال

305,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
133

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آفریده شده ایم تا بدرخشیم

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
وقتی جوان بودم، پدرم داستان فردی را برایم تعریف کرد که چون به نوشیدنی سودا علاقه خاصی داشت، محصولی به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نام تری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آپ وارد بازار کرد و شکست خورد! ولی، دوباره دست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کار شد و نام محصولش را فورآپ گذاشت، این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار هم بازاری پیدا نکرد! بنابراین، اسم نوشیدنی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش را به فایو آپ تغییر داد و این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار، تمام سعی و تلاشش را به کار گرفت تا شکست نخورد، ولی باز هم فروش نداشت! از آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جا که هنوز از نوشیدن سودا لذت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بُرد، یک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار دیگر با محصولی به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نام سیکس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آپ، شانس خود را امتحان کرد؛ این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار هم موفق نبود! بنابراین، به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کلی این موضوع را کنار گذاشت!
چند سال بعد، فردی محصول جدیدی وارد بازار کرد به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نام سون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آپ، که موفقیت بزرگی به دنبال داشت. در آن زمان، پدرم بارها و بارها این داستان را برایم تعریف می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد، ولی چون جوان بودم، معنی حرف او را نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فهمیدم! بعدها فهمیدم که منظورش این بوده است: هیچ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گاه نباید از تلاش کردن خسته شویم! هرگز آن داستان را فراموش نکرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام و هرگز هم تسلیم نشده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام! داستانی که او تعریف می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد، مناسب موقعیت من بود. اگر تصور می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنید که لازم است شما هم این داستان را بشنوید، آن را بارها برای خودتان تعریف کنید تا روحِ خواستارِ برنده بودن، بر شما غلبه کند!
«فقط دیوانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها انتظار دارند که همه چیز بر وفق مرادشان باشد! انتظار شکست دادن، به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌معنای منفعل بودن و یا بازنده بودن نیست! انتظار شکست داشتن، روشی است جهت این که از لحاظ ذهنی و احساسی، خود را برای اتفاقات ناخواسته آماده نمایید. اگر از لحاظ احساسی آمادگی داشته باشید، هرگاه اوضاع مطابق میل شما پیش نرفت، می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با خونسردی و متانت عمل کنید. اگر خونسرد باشید، می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید بهتر بیندیشید.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی