30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم

چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
128

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چگونه درهای خوش شانسی را به روی خود بگشاییم

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
خوش شانسی پدیده ای اتفاقی نیست که بی دلیل رخ دهد، بلکه باید تلاش و ممارست افراد حاصل شود . این کتاب جذاب به شما می آموزد که چگونه مسیر های خوش شانسی را برای خود هموار و بدشانسی ها را از خود دور کنید. علاوه بر آنکه روش هایی را در اختیار شما قرار می دهد که بهره مندی از آن ها زندگی تان را به طور چشمگیری بهبود خواهد بخشید .
چرا این گونه به نظر می رسدکه برخی افراد نسبت به دیگران خوش شانس ترند؟ نویسنده این کتاب خوش شانسی را چیزی فراتر از رخداد اتفاقی قضاوقدر میداند . او معتقد است خوش شانسی یک ذهنیت دست یافتنی است که امکان دسترسی به آن برای همه افراد جهان هستی فراهم است .
آلبرت کار معتقد است تفاوت میان شانس و خوش شانسی در گرایش های ذهنی ما نهفته است . او به خوانندگانش می آموزد که چگونه وجوه شخصیتی خود را ارتقا دهند وذهن خود را آماده کنند تا از فرصت های ارزشمندی که زندگی در اختیارشان قرار می‌دهد ، بهترین بهره را ببرند. فرصت هایی که در برگیرنده موفقیت و شادکامی اند و افراد اغلب به طور نا خودآگاه آن ها را نادیده می گیرند.
کتاب حاضر منعکس کننده خرافات و باور های غیرعلمی نیست، بلکه در حقیقت برای آن د سته از افرادی که عمیقا تمایل دارند تا با بهره‌مندی از فرصت ها ، سطح زندگی خود را ارتقا ببخشند، یک راهنمای واقعی به شمار می رود .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی