مرحوم

(2)

220,000ریال

198,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
195

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مرحوم

انتشارات نودا منتشر کرد:
برانیسلاو نوشیچ(1938-1864)
متولد صربستان، شهر بلگراد است. وی تحصیل کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دانشگاه بلگراد است. نوشیچ در سال 1889 در جنگ بین صربستان و بلغارستان حضور داشت و کار خود را در وزارت امور خارجه آغاز کرد، و سپس به وزارت آموزش و پرورش منتقل شد. پس از آن، وی به عنوان روزنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نگار و نویسنده در بلگراد و همچنین به عنوان دراماتورژیست در تئاتر ملی مشغول به کار شد. نه تنها یک نمایشنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نویس بلکه یک تحلیلگر جامعه صربستان و ذهنیت آن در یک دوره تاریخی خاص بود. یکی از بهترین نمایشنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایش مرحوم (1937) است.
مرحوم نمایانگر طنز ماندگار و تند از طمع بشر است؛ یادآور جامعه امروز و روابط انسانی است. نمایشنامه با موضوعی هوشمندانه و دیالوگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی تند که نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی کمدی تلخ است و به درستی متعلق به کلاسیک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جهانی است.
مرحوم نمایشنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای سه پرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای به همراه یک سرآغاز است (سرآغاز سه سال قبل از شروع پرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی اول را به نمایش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذارد). بازی از ابتدا تا انتهای هر پرده و سرآغاز در لوکیشنی ثابت است. ورودِ شسخصیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید با ذکر اضافه شدن کاراکتر در متن مشخص می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. در حین بازی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها هیچ وقفه یا تغییرِ دکوری رخ نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد. سرآغاز و پرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها شامل چهار اتاق منظم و معین شده است [سه اتاق نشیمن مختلف و یک اتاق کار]
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی