30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
خانواده و تربیت فرزندان
کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند

کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند

(84)
نویسنده:

2,190,000ریال

1,971,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
5210

علاقه مندان به این کتاب
98

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
12

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند

انتشارات میلکان منتشر کرد:
از متن کتاب:
«این کتابی ساده برای تربیت فرزند نیست. قصد ندارم جزئیات مربوط به آموزشِ استفاده از توالت یا ازشیرگرفتن کودک را شرح دهم. این کتاب درباره‌‌‌‌‌‌‌ی نحوه‌‌‌‌‌‌‌ی ارتباطمان با فرزندانمان است: چه چیزی مانع ارتباطی خوب می‌‌‌‌شود و چه چیزی می‌‌‌‌تواند آن‌‌‌‌ را بهتر کند، چگونه پرورش یافته‌‌‌‌‌‌‌ایم و این چگونگی چطور بر فرزندپروریِ ما و اشتباهاتی که مرتکب می‌‌‌‌‌‌‌شویم تأثیر می‌‌‌‌‌‌‌گذارد ـ‌‌ـ‌به‌‌‌‌‌‌‌ویژه اشتباهاتی که هرگز نمی‌‌‌‌خواسته‌‌‌‌‌‌‌ایم انجام دهیم‌‌‌‌‌‌‌ـ و اینکه دراین‌‌‌‌باره چه کار باید بکنیم.
شما در این کتاب، نکات، شگردها یا ترفند‌‌‌‌های فرزندپروری را نخواهید یافت. گاهی ممکن است شما را ناراحت و عصبانی کند یا شاید هم به پدر و مادری بهتر تبدیلتان کند. من کتابی نوشته‌‌‌‌‌‌‌ام که ای‌‌‌‌‌‌‌کاش وقتی تازه مادر شده بودم می‌‌‌‌‌‌‌خواندمش و واقعاً آرزو دارم پدر و مادرم آن‌‌‌‌ را خوانده بودند.»
——-
همه‌ی پدر و مادرها می‌خواهند بچه‌شان شاد باشد. آن‌ها نمی‌خواهند کاری کنند زندگی‌‌شان خراب‌ شود. این کتاب به نحوه‌ی ارتباط والدین با فرزندان‌شان می‌پردازد؛ اینکه چه‌چیزهایی در ایجاد ارتباطِ خوب مؤثر هستند و از چه رفتارهایی باید دوری کرد.
این کتاب بایدها و نبایدهای ضروری فرزندپروری است.
رابطه‌ی بین والدین و فرزندان از اثرگذارترین رابطه‌های انسانی است. در خانواده‌های بسیاری، این رابطه به مسیرهای اشتباه می‌رود و اصلاح آن مشکل می‌شود.
در کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند (و فرزندانتان از اینکه آن را خوانده‌اید خوشحال خواهند شد)، روان‌درمانگر مشهور، فلیپا پری نشان می‌دهد چگونه پیوندهایی محکم و دوست‌داشتنی با فرزندان‌مان برقرار کنیم و چگونه چنین دل‌بستگی‌هایی سلامت روانی فرد را افزایش می‌دهد، چه دوران کودکی و چه بزرگ‌سالی.
«کتابی صادقانه، صمیمی و به‌دور از قضاوت است. خواندن این کتاب برای همه‌ی والدین ضروری است، چه آن‌هایی که فرزندی دارند یا به‌زودی صاحب فرزند می‌شوند و چه آن‌هایی که هنوز فرزندی ندارند. هیچ‌وقت برای بهبود رابطه با فرزندتان خیلی زود یا خیلی دیر نیست.»
بوک‌لیست
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب افسانه کاریزما نیز بیاندازید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی