30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو

کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو (از زبان فیزیک کوانتوم)

(4)
نویسنده:

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
436

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب جامع روش درمانی هواپونوپونو

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
واقعیتی که هو اُپونوپونو ما را با آن روبرو میکند اینست که؛ ما خودمان و به‌تنهایی مسئول تمامی شکست ها، ناکامی ها، یأس ها و نومیدی هایمان، البته در کنار موفقیت هایمان هستیم.
پذیرش این مسئله بسیار دشوار است و اغلب چنین گفتگوهایی را در درونمان برمی انگیزند:
آخه من که انتخاب نکردم در این خانواده، یا شهر یا کشور متولد بشوم و اصلاً توی این قاره زندگی کنم، اگر دست من بود انتخاب می‌کردم که در خانواده‌ای پولدار و دارای جایگاه اجتماعی بالا به دنیا بیایم، دور و برم پر باشد از آدم‌های موفق، ازدواجی موفق و زندگی مشترکی شاد داشته باشم. صاحب فلان شغل و فرزندان سالم و خوشبخت و دوستانی باشم که در تنگناها، سراسیمه به یاری‌ام بشتابند.
میدانید؛ آخه قربانی بودن، آسان‌ترین راه برای فرار از مشکلات و تبرئه کردن و بی گناه دانستن خودتان و زحمت حل مشکل را به خود ندادن و البته برانگیختن حس ترحم در دیگران است. ذهن انسان بسیار پیچیده است. به راستی که انسان ها در گول زدن خود استادند. قربانی بودن هرگونه مسئولیتی را از ما سلب می کند و از طرفی درگیر شدن در روزمرگی و زندگی ماشینی، روز به‌روز ما را از بُعد معنوی وجودمان دورتر میکند، غافل از آنکه عارف بزرگ مولانا میگوید: «راه لذت از درون دان نه از بُرون، احمقی دان جُستن از قصر و حصون». آموزه های عرفان از جمله عرفان هاواییایی و کشفیات فیزیک کوانتوم نیز موید این مطلب است که راه سعادت و خوشبختی در درون انسان است، نه در بیرون. بنابراین شما را فرا میخوانم به اختصاص دادن دقایقی از روز به روحتان، به خواندن این کتاب، تا یک بار و برای همیشه به این یقین برسید که «من به دلایل کاملاً علمی و دینامیک های حاکم بر فیزیک کوانتوم مسئول هرآنچه در زندگی‌ام هست هستم، چه خوب و چه بد».
کتاب حاضر این حقیقت را به شما اثبات می کند و به شما شجاعتی بی‌بدیل می‌بخشد. پس بخوانید و در آن تعمق کنید و همچون یک شیرمرد و یا شیرزن سینه سپر کنید و نه با زِره و گلوله، بلکه در آرامش و با ذکر جملات شفابخش، با تغییر سطح انرژی‌تان و حل گِره کور افکار و باورهای مخربی که زاینده‌ی تمام ناکامی هایتان هستند «حیاتی نو» خلق کنید، از چنگال ظالم خاطرات رها شوید. شما شایسته‌ی بهترین ها هستید. مبادا آن را از خود دریغ کنید.
سپاسگزارم. دوستتان دارم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی