تعلق سازمانی (بررسی نقش تعلق سازمانی در عملکرد و بهره وری کارکنان)

(0)

350,000ریال

315,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
122

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تعلق سازمانی

انتشارات ثالث منتشر کرد:
تعلق سازمانی از جایگاه علایق فرد و تمایل او به انجام وظایف و ماندگاری در سازمان است و جاری بودن این انرژی در مجموعه علاوه بر انرژی مضاعفی که در افراد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌دمد، برای خود شخص، مجموعه شغلی و در حقیقت برای کل جامعه مفید و سازنده خواهد بود.
در سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اخیر، به دلایل مختلف شخصی و شغلی، کارمندان بعد از گذشت مدت زمانی کوتاهی از اشتغال، به فکر تعویض کار و نقل و انتقال می‌‌‌‌‌‌‌‌‌افتند و این موضوع به‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک معضل مهم برای فرد و سازمان قابل تأمل و بررسی است. وجود احساس تعلق سازمانی در مجموعه، به مدیران سازمان کمک خواهد کرد تا از حضور افراد اطمینان حاصل کرده و با توجه به این اطمینان‌‌‌‌‌‌‌‌‌خاطر بتوانند، برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بلندمدت را برای مجموعه طراحی کنند. هدف اصلی کتاب حاضر بررسی ابعاد و شاخص‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تعلق و تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان است که برای نمونه کارکنان ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است: هر کدام از این شاخص‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها شامل موارد زیر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد:
بررسی ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شخصی مرتبط با تعلق سازمانی، ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مرتبط با نقش، ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ساختاری، و تجربیات کاری مرتبط با تعلق سازمانی و نقش آن در عملکرد کارکنان.
محمدحسین اسماعیلی
کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی