رهایی از افسردگی

(3)

1,850,000ریال

1,665,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
336

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رهایی از افسردگی

انتشارات صابرین منتشر کرد:
اگر دچار افسردگی شده اید امیدتان را از دست ندهید. ذهن آگاهی روش ساده و در عین حال قدرتمند است كه با آن می توانید به احساسات دشوار و تجارب زندگی تان توجه كنید و چرخه مزمن افسردگی را بشكنید. در این كتاب چهار متخصص برجسته و ممتاز توضیح می دهند كه چرا تلاش های متداول ما برای فرار از چنگ افسردگی بیشتر ما را به عمق این ورطه می كشد.
این متخصصان با تلفیق درس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی از مراقبۀ شرقی و درمانِ شناختی نشان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند که چگونه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان از عادات ذهنی که منجر به افسردگی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند (نشخوار فکری و سرزنش خود) فاصله گرفت و با تاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری و مقاومت بیشتری با چالش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی روبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رو شد.
دکتر مارک ویلیامز پروفسور روان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسی بالینی و پژوهشگر دانشگاه آکسفورد با همکاری دکتر جان تیزدیل، روان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پزشک در شاخۀ شناخت و مغز، محقق و پژوهشگر دانشگاه لندن و دکتر زیندل سگال استاد دانشگاه تورنتو و رئیس بخش درمان شناختی رفتاری همین دانشگاه و نیز دکتر جان کابات – زین دانشمند، نویسنده و مربی مراقبه و استاد دانشکدۀ پزشکی دانشگاه ماساچوست به تألیف کتاب حاضر پرداخته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی