انگیزش و هیجان (زیست شناختی روان شناختی و محیطی)(رشد)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
827

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب انگیزش و هیجان

انتشارات رشد منتشر کرد:
کتاب انگیزش و هیجان نوشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی لمبرت دِکِرس، مرور کاملی بر مبحث انگیزش و هیجان است. لمبرت دِکِرس در این کتاب توضیح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد که منابع زیست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناختی، روان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناختی و محیطی چطور به انگیزش -یعنی به القای رفتار، احساسات، و شناخت- مبدل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند.
دِکِرس که 40 سال است مبحث انگیزش و هیجان را تدریس می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند در این کتاب، تلفیقی از مطالعات کلاسیک و پژوهش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های معاصر را به کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد، و با بیان مثال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های واقعی متعدد سعی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند دانشجو را با این مبحث درسی درگیر کند و مفاهیم نظری غالباً دشوارش را به زندگی پیوند بزند. دانشجویان با فهم اصول انگیزش و هیجان در این کتاب، نه تنها درباره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی انگیزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی رفتارهایشان صاحب بینش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند بلکه شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی ایجاد تغییر در خود را کشف می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.
ویراست پنجم این کتاب که هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اکنون در اختیار شما قرار دارد، به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طور کامل بازنگری و به روز، و بیش از 225 منبع جدید به آن افزوده شده است؛ از جمله این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که فصول انگیزشِ هدف و روان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسی هیجان، در آن شرح و بسط بیشتری یافته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. دیگر موضوعات به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی این کتاب، یافته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و تفاسیر جدید در خصوص چگونگی تأثیر تکامل بر سلایق و ترجیحات، تعیین انگیزش توسط صفات شخصیتی، و چگونگی وابسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شدن کنترل خود به تحلیل هزینه/منفعت هستند. فرهنگ توصیفی اصطلاحات در پایان هر فصل و بیشتر شدن لینک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مربوط به منابع بیشتر شدن لینک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مربوط به منابع بیشتر هم از دیگر مزیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کتاب است. این کتاب دقیقاً مبتنی بر مباحث درسی انگیزش و هیجان نوشته شده است و نثر فارسی آن، ابهام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و حذف شدگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دیگر ترجمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این حوزه ندارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی