مرد زیرزمینی

(13)
نویسنده:

2,100,000ریال

1,890,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1249

علاقه مندان به این کتاب
22

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مرد زیرزمینی

انتشارات چشمه منتشر کرد:
رمانِ مردِ زیرزمینی را شاهکارِ میک جکسون (1960) دانسته‌اند، اثری که او را به عنوانِ یک نویسنده صاحب‌‏سبک انگلیسی مطرح کرد و باعث شد نامزدِ جوایزِ بسیار مهمی از جمله من بوکر شود. این رمان که نخستین‌‏بار در سالِ 1997 منتشر شد، داستانی است با چند راوی، راویانی که قصه خود را به شکلِ روزنوشته ساخته‌اند.
. قهرمانِ اصلی رمان یک نجیب‌زاده ویکتوریایی است. این نجیب‌زاده قدرتمند که املاک فراوانی دارد و بر جهانِ خود مسلط است، تصمیم می‌گیرد تونل‌هایی عظیم زیرِ املاک و زمین‌هایش حفر کند. تونل‌هایی که به‌‏راحتی کالسکه از داخل‌شان عبور می‌کند و تمامِ منطقه را از زیرِ زمین به هم پیوند می‌دهند. این تونل‌ها کم‌کم هویتِ او را تغییر می‌دهند و اتفاق‌هایی رقم می‌زنند آمیخته با نوعی تلخیِ طنزآلود. نوعی دگردیسیِ عمیق.
در این مسیر است که انواع آدم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها قصه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خودشان را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند. پیش از این رمان، نشر چشمه کتاب تارک دنیا مورد نیاز است را از این نویسنده منتشر کرده که شاملِ ده داستان است. مرد زیرزمینی چشم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی دیگر است از نگاهِ خاصِ او به آدم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، آدم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که در آستانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی جنون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • علی محمدی
    • پاسخ به نظر

    در حین خواندن رمان چنان با دوک احساس نزدیکی داشتم که انگار عضوی از خانوادمه، کتاب مرد زیر زمینی از آن دست کتابهاییه که شاید از ترس تمام شدن بشه نیمه گذاشتش

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی