30بوک
کتاب عمومی
زندگی نامه و خاطره
سفرنامه
یادداشت های شخصی ال ام مونتگمری1889_1910

یادداشت های شخصی ال ام مونتگمری1889_1910

(13)

1,800,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1740

علاقه مندان به این کتاب
28

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
7

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یادداشت های شخصی ال ام مونتگمری1889_1910

انتشارات قدیانی منتشر کرد:
لوسی ماد مونتگمری (1874-1942) که "آنی در گرین گیبلز" و بسیاری از رمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دیگرش در سراسر دنیا محبوب هستند و خواننده دارند، در بیشتر سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های عمرش خاطره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نویسی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد. در واقع از سال 1889 که چهارده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ساله بود نوشتن خاطراتش را آغاز کرد و تا اندکی پیش از مرگش ادامه داد. این خاطرات خودانگیخته و بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پرده که با سبکی بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌همتا روایت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند، هنر داستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سرایی مونتگمری را بیش از رمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایش آشکار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.
این جلد از خاطرات منتخب ال.ام. مونتگمری، سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های 1895 تا 1910 را شامل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود؛ یعنی تا یک سال پیش از ازدواج این نویسنده و رفتنش به جزیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی پرینس ادورد.
کتاب یادداشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شخصی ال.ام. مونتگمری توصیفی است از روزهای مدرسه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی نویسنده، سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تحصیلش در کالج و دانشگاه و دوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که آموزش معلمی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دید و سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تدریسش.
همچنین توصیفی است از زندگی او با پدر و نامادری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش، عاشقانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایش با پسر خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که به آنها زندگی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد و دوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی طولانی و اغلب غم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار مراقبت از مادربزرگش و نحوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی انتشار رمان "آنی در گرین گیبلز ".
این خاطره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دوستداران کتاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آنی را مجذوب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند، اما علت اصلی جذابیت خاطرات مونتگمری این است که شرایطی فراهم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند تا نه تنها یک تاریخچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی اجتماعی بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌همتا داشته باشیم، بلکه از نزدیک نگاهی به زندگی این نویسنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی معروف و محبوب بیندازیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عرفان ابرفت
    • پاسخ به نظر

    خیلی ممنون از لطفتون چقد زود موجودش کردین. به همه دوستداران کتابای خانم مونتگومری،پیشنهاد اکید میشه🙏🌺

  • تصویر کاربر

    • فاطمه عشقی
    • پاسخ به نظر

    زندگی نامه نویسنده ی یک کتاب گاهی اوقات باعث میشه که دیدگاهمون نسبت به داستان و شخصیت های اون کتاب تغییر کنه، من بعد از خواندن این کتاب، نگاهم به کتاب های موتنگمری تغییر کرد. پیشنهاد میکنم بخوانید.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی