آبی و صورتی

(1)

1,600,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
177

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آبی و صورتی

انتشارات چشمه منتشر کرد:
ناهید طباطبایی چندی نیز به نوشتن داستان های یادداشت گونه در روزنامه اعتماد ، پرداخت. او اغلب با نگاهی طنزگونه به زندگی، دنیای زنان را بیان می‌کند. «چهل سالگی» و «جامه‌دران» از جمله آثاری هستند که از آن‌ها اقتباس سینمایی شده است.
.
این رمان روایتگر یک خانواده بزرگ است که هر کدام از آن‌ها دغدغه‌‌ها و مسائل خاص خود را دارند، از خانم بزرگی که بین فرزندانش تمایز قائل می‌شود، با آقاناز صمیمی است اما با دختر بزرگش نیرالزمان چندان رابطه‌ای ندارد و مهر و محبتش را از او دریغ می‌کند و پسرش یحیا که تنها همدمش خواهر بزرگش (نیرالزمان) است در عشقی گرفتار شده است که یک دم از آن رهایی ندارد.
.

داستان این کتاب از زمان تاجگذاری رضاشاه از سال 1305 آغاز و تا پایان حکومت او ادامه پیدا می‌کند. این داستان تخیل و تصاویر زیادی دارد و علاوه بر آن‌که رمان خانوادگی است فانتری‌های زیادی هم دارد.
.
بخشی از کتاب:
امروز روز هفتم است که من و صورتی با فیروزه هستیم و او چیزی نمی‌نویسد. هر دو کنار میز نشسته‌ایم. اما او باز هم بدون آن‌که نیم‌نگاهی به ما بیندازد، از کنارمان رد می‌شود. این‌بار مرگ، یکی از محبوب‌ترین کسانِ او را با خود برده. درست ده روز پیش زنگ زدند و گفتند عمه مینا تومور مغزی دارد. هنوز خود را به این خبر بد عادت نداده بودند که خبر مرگ او رسید، سه روز بعد از عمل و به خاطر عوارض ریوی. فیروزه فکر می‌کند عمه‌اش جوان‌مرگ شده. به نظر او با وجودی که عمه مینا شصت و‌پنج سال داشت از همه‌ی خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هایش زنده‌تر و سرحال‌تر بود. .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی