30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
داستان کوتاه خارجی
قصه های بلزباب برای نوه اش

قصه های بلزباب برای نوه اش

(7)
نویسنده:

9,500,000ریال

8,550,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
650

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قصه های بلزباب برای نوه اش

انتشارات علم منتشر کرد:
راه معنوی که گورجیف پیش کشید ، یکی از نوآورانه‌‌‌ترین، ماندگارترین و تاثیرگذارترین آموزه‌‌‌های دوران ماست. در حالی که گور جیف شکل‌‌‌های گوناگونی از انتقال مانند گردهمایی‌‌‌های گروهی، مراقبه، رخس و موسیقی را به کار می‌‌‌برد، اهمیت ویژه‌‌‌ای به انتشار قصه‌‌‌های بلزباب برای نوه‌‌‌اش می‌‌‌داد.
این تمثیل که در برهان و مقیاس شاهانه است، پهنه‌‌‌ای از پیدایش کیهان و آشکار شدن زندگی در تمام سطوح را از راه تاریخ‌‌‌گونه مردم (انسان) تا باز نمودهای مفصل و روشنی دربرمی‌‌‌گیرد که بینش گورجیف از هدف و مقصود زندگی مردمی در طرح گسترده کیهان شناسی را می‌‌‌رساند. نقدی برنده از خشونت و گمراهی در فرهنگ مردمی را به نمایش می‌‌‌گذارد که همواره با شوخ طبعی و تاکید بر نیروی بالقوه تکامل ملایم می‌‌‌شود. در این کتاب گورجیف با زبان الگوداری سخن می‌‌‌گوید که مانند هیچ نویسنده دیگری نیست، تا اندیشیدن خودکار را دلسرد و دلزده کند .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • حسین جعفرنژاد
    • پاسخ به نظر

    اگر ترجمه این کتاب با قلم نویسنده چند ططر معرف کتاب باشه ،مطمئنم از خوندنش چیزی دستگیرمان نمیشود.پاراگراف دوم معرفی کتاب رو بخونید!!من که چیزی دستگیرم نشد.گرچه علاقه زیادی برای مطالعه این کتاب دارم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی