طنز آوارن جهان نمایش (12)

(2)
نویسنده:

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
197

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب طنز آوارن جهان نمایش

انتشارات گویا منتشر کرد:
آنتون پاولوویچ چخوف(1904 - 1860)
پزشک، داستان‌‌نویس و نمایش‌‌نامه‌‌نویس نامدار روس. چخوف نزدیک به ششصد و سی داستان کوتاه و بلند، کمابیش طنز را نگاشته و هشت نمایش‌‌نامه بلند و ده نمایش‌‌نامه کوتاه تک‌‌پرده‌‌ای در کارنامه کم نظیر خود دارد. به جرئت می‌‌توان گفت از میان نمایش‌‌نامه‌‌های کوتاهش هشت‌‌تایی از آن‌‌ها معروف‌‌ترین کمدی‌‌های کوتاه در جهان نمایش‌‌اند که در تمامی دنیا به نمایش درآمده‌‌اند.
در دفتر نخستین مجموعه طنزآوزان جهان نمایش، سه کمدی از چخوف را آوردیم و اینک در این دفتر دوازدهم، چهار نمایش‌‌نامه - کمابیش طنز، هریک در نوع خود - که چخوف آن‌‌ها را بر مبنای چهار داستان کوتاه طنز از خودش نگاشته است را عرضه می‌‌داریم. ارائه داستان در کنار نمایش‌‌نامه اقتباس شده از آن، می‌‌تواند برای رهجویان و پژوهندگان عرصه اقتباس نمایشی رهگشا و راهنمای خوبی باشد.
داریوش مؤدبیان ( -1328)
پژوهشگر، نویسنده، بازیگر، کارگردان، مدرس و مترجم تئاتر، رادیو، تلویزیون و سینما. در نوجوانی کار نمایش در رادیو و تلویزیون را آغاز می‌کند و خیلی زود به تئاتر و صحنه روی می‌آورد. در هیجده سالگی به «گروه تئاتر مردم» (استاد علی نصیریان) می‌پیوندد و تاکنون همچنان وفادارانه کار خود را با این گروه دنبال می کند. تحصیلات دانشگاهی (در دو رشته نمایش و زبان شناسی را ابتدا در ایران و سپس در فرانسه پی می‌گیرد و به اتمام می رساند.
داریوش مؤدبیان دارنده لقب و نشان «شوالیه هنر و ادب» از کشور فرانسه است.
مجموعه طنزآوزان جهان نمایش، حاصل پنج دهه پژوهش و فعالیت وی در عرصه نمایش کمدی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی