در سرزمین برف و یخ

(2)
نویسنده:

200,000ریال

180,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
439

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در سرزمین برف و یخ

انتشارات باهم منتشر کرد:
به یاد دارم در سال 1800 در نشستی علمی در فرانسه عنوان کردم تصمیم دارم توسط بالنی که خود آن را ساخته ام و سوخت آن، گازی است، سفری به آسمان وهم آلود آفریقا داشته باشم. اگرچه دانشمندان بسیاری در آن نشست علمی به سخنان من گوش می دادند باور این سفر برایشان دشوار می نمود. اما وقتی پس از حدود پنج هفته با همان بالن ساخته شده به فرانسه برگشتم و گزارش های مستندم را به اداره جغرافیایی لندن ارایه کردم، صحت گفته هایم ثابت شد.
سفر اینگونه آغاز شد. سپتامبر 1800 از آسمان فرانکفورت وارد آلمان شدم و از فراز شهرهای مهم آلمان گذر کردم و به دلیل عبور از فضای شهرها از استقبال گرم و صمیمانه مردم و دانشمندان برخوردار شدم، اما باز هم هیچ یک از کسانی که عضو کنفدراسیون بودند حاضر به مسافرت با این بالن نشدند، حتی گزارش های تحقیقات علمی بسیار خوبی که «گرین اوژن» و «گو داده» در همین راستا از فرانسه تهیه کرده بودند هم نتوانست سایر دانشمندان آلمان را متقاعد کند که در این سفر هوایی با من همراه شوند.
سرانجام پس از این که سفر هوایی من از فراز فرانکفورت، نگاه ها را به خود خواند و بر سر زبان ها افتاد، سه نفر از دانشمندان بزرگ تصمیم خود را برای همراهی با من اعلام کردند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی