30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
فیلم ها چگونه بر سلامت روانی ما تاثیر می گذارند

فیلم ها چگونه بر سلامت روانی ما تاثیر می گذارند (نسل نو اندیش)

(1)
نویسنده:

399,000ریال

359,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
245

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فیلم ها چگونه بر سلامت روانی ما تاثیر می گذارند

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
همه ما در سالن سینما در کنار هم هستیم، فارغ از اینکه به تنهایی یا در معیت کسی درآنجا حضور پیدا کرده باشیم، بدون نگاه کردن به اطرافمان می‌‌توانیم خنده‌های دسته جمعی، تنفس عمیق حاضران و حتی اشک‌های همدلانه یکدیگر را ببینیم. در واقع همه ما به عنوان مخاطب و تماشاچی، به طور همزمان این کارها را انجام می‌هیم. ما در کسب تجربه با هم شریک هستیم. بعد اجتماعی انسان وی را به یک محیط اجتماعی به نام سینما می‌کشاند و می‌تواند تجاربی را برای ما رقم زند که با استفاده از آن‌‌ها به مقابله بیشتر و کاهش استرس کمک کند و اوقات خوشی را برایمان به ارمغان بیاورد.
فیلم‌ها دقیقا چه کمکی به ما می‌کنند؟ فیلم‌ها به رشد و تکامل ما کمک می‌کنند. وقتی در فیلم با شخصیتی مواجه می‌شوم که دقیقا با مشکلاتی شبیه مشکلات من دست به گریبان است، احساس می‌کنم که در تجربه این مسئله چندان تنها نیستم و افراد دیگری نیز با این موضوع درگیر بوده‌اند. این شخصیت‌ها درس‌های زیادی به من می‌دهند.‌ آن‌ها می‌توانند راه‌های احتمالی زیادی را که برای تغییر وجود دارند به من نشان دهند و همین‌طور به من یاد بدهند که چطور سایر افراد برای حل مسائل، شیوه‌های خاصی را انتخاب ‌می‌کنند که هرگز به ذهن من خطور نمی‌کند.
فیلم‌ها می‌توانند به من نحوه کنار آمدن با مشکلات را آموزش دهند. می‌توانند به سلامت من کمک کنند. بار عاطفی روابط اجتماعی مراتخلیه کنند. هیجان‌های مرا تحریک کنند و ساعات خوبی را برایم رقم بزنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی