موسسه (گالینگور)

(42)
نویسنده:
مترجم:

5,100,000ریال

4,590,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2327

علاقه مندان به این کتاب
36

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب موسسه

انتشارات روزگار منتشر کرد:
نیمه‌‌‌‌‌های شب، در یک خیابان آرام در شهر مینه پلیس، مهاجمان مخفیانه به خانه‌‌‌‌‌ای وارد می‌‌‌‌‌شوند و پس از به قتل رساندن والدین لوک الیس او را داخل یک خودروی ون مشکی می‌‌‌‌‌اندازند. تمام این عملیات کمتر از دو دقیقه زمان می‌‌‌‌‌برد. "لوک" در موسسه‌‌‌‌‌ای چشم باز می‌‌‌‌‌کند؛ در اتاقی که شباهت زیادی به اتاق خودش دارد، با این تفاوت که این اتاق هیچ پنجره‌‌‌‌‌ای ندارد.
خارج از در اتاق او، درهای دیگری وجود دارند که پشت هر یک از آن‌‌‌‌‌ها کودکان دیگری با استعدادهای خاص زندانی شده‌‌‌‌‌اند. استعدادهایی نظیر قدرت کنترل ذهن و جابجایی اشیا با ذهن. همه این کودکان درست مثل "لوک" به این موسسه آورده شده‌‌‌‌‌اند و سرنوشت یکسانی دارند: نیک، کالیشا، جورج، آیریس و آوری دیکسون ده ساله. همه این کودکان در نیمه جلویی زندانی شده و دیگران، در قسمت عقبی ساکن هستند.
به قول "کالیشا": اینجا درست مثل هتلی است که اجازه ورود به آن را دارید، اما هیچوقت نمی‌‌‌‌‌توانید از آنجا خارج شوید. در این موسسه عجیب و مرموز، مدیر آن که خانم زیگزبی نام دارد، به کمک دیگر کارکنان به صورت بی‌‌‌‌‌رحمانه‌‌‌‌‌ای در تلاش برای خارج کردن قدرت‌‌‌‌‌های خارق‌‌‌‌‌العاده این کودکان می‌‌‌‌‌باشند.
اینجا هیچ وجدان و خط قرمزی وجود ندارد. اگر همکاری کنید، جایزه می‌‌‌‌‌گیرید و اگر امتناع بورزید، مجازات سهمگینی در انتظارتان خواهد بود. همان‌‌‌‌‌طور که قربانیان بیشتری به قسمت عقبی موسسه فرستاده می‌‌‌‌‌شوند، شخصیت اول داستان بیشتر برای فرار و درخواست کمک تقلا می‌‌‌‌‌کند. اما مشکل اینجاست که هیچکس تا کنون موفق به فرار از این موسسه نشده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی