حس عاشقی

(7)
نویسنده:

2,900,000ریال

2,610,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
468

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حس عاشقی

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
حس عاشقی برای هر آن کس که می خواهد بداند عشق چگونه عمل می کند الزامی ترین کتاب است. سو جانسون با بهره گیری از دانش علمی، به ما کمک می کند تا عشق را بفهمیم و با نحوه بازیابی و اصلاح آن آشنا شویم. این کتاب حقیقتا نقطه عطفی است برای کسانی که خواهان پیوندی پایدار و سرشار از شور و محبت هستند. با وجود این اثر، دیگر لازم نیست در تاریکی نادانی، حیران باشیم و از رابطه ای مخرب به رابطه ای دیگر فرار کنیم. این کتاب را بخوانید و بیاموزید که چگونه برای ارتباطی عاشقانه، زندگی ای همانند یک بهشت امن بسازید.
دکتر جان گاتمن، نویسنده کتاب چه چیزی باعث تداوم عشق می شود؟
کتابی متحول کننده! دکتر جانسون با محتوایی متقاعدکننده، منطق هیجانی نهفته در پشت پرده روابط عاطفی را تشریح می کند. او به طریقی سرگرم کننده و با ارائه مثال ها و تمرین هایی کاملا ملموس و عملی، به ما کمک می کند عاشق شویم. این کتاب به غنای زندگی خواننده اش بسیار کمک خواهد کرد.
دکتر ریچارد لنون، نویسنده مشترک کتاب نظریه عمومی عشق
سو جانسون برای ما آشکار می کند که عشق از منظر علم نیز قابل فهم است. او، هم به چگونگی بازسازی و بهبود روابط عاطفی می پردازد و هم زمینه های عصب شناختی ، فیزیولوژیکی و روان شناختی آن را توضیح می دهد.
دکتر جیمز کان، مدیر آزمایشگاه تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه ویرجینیا
کتابی بهتر از این پیدا نخواهید کرد که بینش ها، خردگرایی و آخرین مطالب علمی را در برگیرد. این کتاب سرشار است از اشتیاق یک روانشناس، برای ایجاد جهانی امن تر. جهانی که همه ما برای روابط عاطفی خود در آرزوی آن هستیم .
دکتر ویلیام دوئرتی، نویسنده کتاب ازدواج خود را پس بگیرید
دکتر جانسون ارتباط شگفت انگیزی بین تازه ترین یافته های علمی و کاربردهای درمانی برقرار کرده است و مثال ها و تمرین های زیادی تدارک دیده است. او با اشتیاقی مثال زدنی، به ما نشان می دهد که چگونه می توانیم روابط مشکل دارمان را شفا دهیم و جامعه را ارتقاء دهیم. این کتاب، اثری پر انرژی، شگفت آور و حیات بخش است. دکتر فیلیپ شاور، رئیس سابق سازمان جهانی تحقیقات بر روابط
دکتر جانسون کتاب قدرتمندی درباره علم ازدواج های ایمن نوشته است. روش بسیار انسانی و روحیه بخش او برای خوانندگان کتابش، روح نواز خواهد بود.
بری مک کارتی نویسنده کتاب شعله ور ساختن علایق
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی