هارت استرایكرها (2)(اژدهایی لایق خوبی)

(3)
نویسنده:

900,000ریال

810,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
370

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هارت استرایكرها

انتشارات تندیس منتشر کرد:
بعد از فراری معجزه‌آسا از دسیسه‌های مادر وحشتناکش، دو پیشگوی همه‌چیزدان و خواهر برادرهای بی‌رحم بیشمارش، جولیوس اصلا دلش نمی‌خواهد با اژدهای دیگری روبرو شود. اما متاسفانه در دنیا فقط یک چیز خطرناک‌تر از یک هارت‌استرایکر به درد نخور بودن وجود دارد: این که هارت‌استرایکری به درد بخور باشد. حالا هم که سر و کارش با سه خواهر افتاده، تبدیل به مهره‌ای کلیدی در قمار بتزدا هارت‌استرایکر برای رساندن خانواده‌اش به اوج موفقیت شده است.
خودداری از بازی کردن نقشی در برنامه‌های مادر به معنای مرگ است، ولی ماجرا حتی پیچیده‌تر از چیزی‌ست که بتزدا خبر دارد. بعد از این که استلا با کینه‌ی فراوان برمی‌گردد، آینده‌ی هارت‌استرایکر شروع به ناپدید شدن می‌کند و شکارچی آلگونکوئین در یک قدمی به چنگ آوردن جولیوس قرار می‌گیرد، معلوم می‌شود مخمصه‌ای که خانواده تویش افتاده حتی از توان مدیریت یک پیشگو هم فراتر است. اما وقتی قوی‌ترین اعضای خانواده یکی یکی از دور خارج می‌شوند، دفاع از خانواده‌ای که هرگز برای او احترامی قائل نشده بر عهده‌ی جولیوس قرار می‌گیرد تا ثابت کند که گاهی، بدترین اژدهای دنیا هم می‌تواند بهترین متحد ممکن باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • یگانه یاورزاده
    • پاسخ به نظر

    این جلد رو بیشتر از جلد قبل دوست داشتم. هیجان داستان به شدت بالا بود و شخصیت های جدید هم فوق العاده دوست داشتنی. پایان این جلد بهم ثابت کرد که هرچی جلوتر میره این مجموعه خوندنی تر میشه .امیدوارم به زودی جلد های بعدیش هم چاپ بشه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی